• Anonym (Orolig)

Jag fick en örfil, gjorde jag fel?

Jag vill bara fråga er om jag har gjort något fel, jag vet att man aldrig ska bruka våld, men jag råkade tappa min killes klocka på golvet, armbågen kom åt och klockan låg på kanten av diskbänken. Örfilen kom direkt därpå. Jag är chockad, väldigt ledsen.. jag skämdes och jag vet inte varför? Skämdes att jag var klumpig kanske. Kinden är röd och bultar.. känns väldigt konstig att dela samma tak som honom. Varför skäms jag? Jag är ledsen och jag känner mig ensam. Min kille har aldrig rört mig förut. Jag kan inte se honom på samma sätt längre.

En ledsen tjej

• Svar på tråden Jag fick en örfil, gjorde jag fel?
  • Anonym (Tröttsamt)

Den sortens ämne som får incelmännen att gå igång.

Misshandel är straffbart och en örfil är misshandel.

TS - om du är kvar i tråden. Du måste lämna honom, det kommer inte att stanna vid en örfil annars.

• Nimzay
    Anonym (Rolex) skrev 2021-03-10 12:15:58 följande:
    Det är TS story. Jag tror hon var oaktsam. Det brukar brudar vara med andras grejer. Hon kan gott dra lärdom av händelsen.
    Ursäkta, men kan inte vara så att du råkat ha oturen att träffa på mest en massa narcissistiska brudar?
  • Nomanisanisland
    Nimzay skrev 2021-03-10 15:25:09 följande:
    Ursäkta, men kan inte vara så att du råkat ha oturen att träffa på mest en massa narcissistiska brudar?
    Äh det där fega kräket har inte kommit närmare en brud än på bild, tack och lov för brudarnas skull.
  • Nomanisanisland
    Anonym (S) skrev 2021-03-10 15:28:29 följande:
    Om ts känner risk för att bli mördad så får hon lämna.

Att örfila i affekt är inte okej men det betyder inte att man kommer bruka våld annars. Skrev det till ts då jag själv fått ett slag i affekt, men inte blev han automatiskt en kvinnomisshandlare efter det som gav sig på mig titt som tätt. Men ts känner sin man bäst, förhoppningsvis har de pratat.
    Om man väljer - att slåss är ett aktivt val att kränka sin partner - att ta till våld för att man har lagt sin klocka på ett dumt ställe och sedan - vilket är mer oroväckande - skyller på TS och inte verkar anstränga sig ett dyft för att ställa saker och ting till rätta, krävs  det oerhört mycket arbete från den misshandlande partens sida för att förhållandet ska gå att rädda.
  • Nomanisanisland
    Tage Tyrann skrev 2021-03-10 15:31:34 följande:
    Nejdå. Jag är intresserad av ts svar på frågorna.
    Fast du sprider ju bara dynga.
  • Anonym (Y)
    Nimzay skrev 2021-03-10 15:25:09 följande:
    nog snarare så att han inte träffa en enda brud och är bitter. 
  • Nomanisanisland
    Tage Tyrann skrev 2021-03-10 15:31:34 följande:
    Nejdå. Jag är intresserad av ts svar på frågorna.
    Vad är det du inte fattar? Det finns ingen annan lärdom att utvinna hur det här än TS kille har minst sagt en hel del att jobba med.
  • Gameofthrones
    Nomanisanisland skrev 2021-03-10 15:22:14 följande:

Alldeles sant och de oknullade våldsonanisterna kan man bortse ifrån. De har inte så mycket relationserfarenheter ändå.

Haha, tänkte nästan skriva ett liknande.

Asså, du är för rolig.
  • Nomanisanisland
    Anonym (S) skrev 2021-03-10 15:28:29 följande:
    Om ts känner risk för att bli mördad så får hon lämna.

Att örfila i affekt är inte okej men det betyder inte att man kommer bruka våld annars. Skrev det till ts då jag själv fått ett slag i affekt, men inte blev han automatiskt en kvinnomisshandlare efter det som gav sig på mig titt som tätt. Men ts känner sin man bäst, förhoppningsvis har de pratat.
    Och gränsen för att bli lämnad går väl långt innan upplevd mordrisk? Det stora problemet är ju att TS kille inte verkar inse att han gjort fel, inte försöker ställa saker och ting till rätta och väljer att ta ut sin klantighet på henne.
  • Gameofthrones
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2021-03-10 15:19:29 följande:

Den sortens ämne som får incelmännen att gå igång.

Misshandel är straffbart och en örfil är misshandel.

TS - om du är kvar i tråden. Du måste lämna honom, det kommer inte att stanna vid en örfil annars.

Japp,

Men ibland är det bara för mkt och nu är ert bara lite skönt och häva ur sig annat än coronatrådar

Du har alldeles rätt. =)
Svar på tråden Jag fick en örfil, gjorde jag fel?