• Anonym (Orolig)

Jag fick en örfil, gjorde jag fel?

Jag vill bara fråga er om jag har gjort något fel, jag vet att man aldrig ska bruka våld, men jag råkade tappa min killes klocka på golvet, armbågen kom åt och klockan låg på kanten av diskbänken. Örfilen kom direkt därpå. Jag är chockad, väldigt ledsen.. jag skämdes och jag vet inte varför? Skämdes att jag var klumpig kanske. Kinden är röd och bultar.. känns väldigt konstig att dela samma tak som honom. Varför skäms jag? Jag är ledsen och jag känner mig ensam. Min kille har aldrig rört mig förut. Jag kan inte se honom på samma sätt längre.

En ledsen tjej

• Svar på tråden Jag fick en örfil, gjorde jag fel?
  • Nomanisanisland
    Anonym (Flexnäs) skrev 2021-03-10 14:19:03 följande:
    Jag säger ju bara som det är. Många kvinnor dras till våldsamma män. Jag tror det är något biologiskt. 
    Nej det gör du inte. Du blandar ihop dominans med våldsbrottslighet.
  • Nomanisanisland
    Tage Tyrann skrev 2021-03-10 16:30:34 följande:
    Nyfikenhet.
    Fast premissen för din fråga är ju helt befängd? Varför skulle hon lära sig något av att hennes kille slår henne i ansiktet för att han lagt sin klocka på ett dumt ställe?
  • Anonym (tvu)

Om man på minsta sätt försöker ursäkta en våldshandling är man en patetisk person som antagligen själv använder våld, alternativt gillar att gå i blöjor och smiska sig själv

Ts nu tar du tag i saker och ser till att lämna den killen, han är inte normal på någt vis, ingen ursäkt i världen finns, har det hänt en gång kan det hända igen, och tänk om ni skaffar barn, om barnet råkar göra något ska han slå barnet också? Nej lämna på studs

• Nomanisanisland
    Anonym (Flexnäs) skrev 2021-03-10 16:52:48 följande:

Jag undrar om allt riktigt framgår ur trådstarten. 

Någonting måste väl TS gjort fel eftersom hon fick en rungande örfil? 

Du fortsätter att sprida våldsonanistisk dynga. Den som gjorde fel var den som valde att misshandla TS i ansiktet. Om TS gjort något annat fel eller inte vet vi inte och är heller inte relevant. Det är lika fel att slå folk i ansiktet ändå. Och det fattar du också om du använder huvudet till något annat än bara dumstrut och foliehatt.
  • Nomanisanisland

Du fortsätter att sprida våldsonanistisk dynga. Den som gjorde fel var den som valde att misshandla TS i ansiktet. Om TS gjort något annat fel eller inte vet vi inte och är heller inte relevant. Det är lika fel att slå folk i ansiktet ändå. Och det fattar du också om du använder huvudet till något annat än bara dumstrut och foliehatt.
  • Nimzay

Fast nu resonerar du ju som om att alla som någonsin blivit slagna måste ha gjort något fel???!
  • Nomanisanisland

Som sagt örfila dig själv istället till lite vett och stoppa in svansen i byxorna igen.
  • Anonym

Det enda fel hon gjort är att välja fel man.
  • Nomanisanisland

Vad får dig att landa i en så genomidiotisk slutsats som att all misshandel som alla utsatts för är välförtjänt och proportionerlig?
Svar på tråden Jag fick en örfil, gjorde jag fel?