• Anonym (Orolig)

Jag fick en örfil, gjorde jag fel?

Jag vill bara fråga er om jag har gjort något fel, jag vet att man aldrig ska bruka våld, men jag råkade tappa min killes klocka på golvet, armbågen kom åt och klockan låg på kanten av diskbänken. Örfilen kom direkt därpå. Jag är chockad, väldigt ledsen.. jag skämdes och jag vet inte varför? Skämdes att jag var klumpig kanske. Kinden är röd och bultar.. känns väldigt konstig att dela samma tak som honom. Varför skäms jag? Jag är ledsen och jag känner mig ensam. Min kille har aldrig rört mig förut. Jag kan inte se honom på samma sätt längre.

En ledsen tjej

• Svar på tråden Jag fick en örfil, gjorde jag fel?
  • Maja8006

Gud! Tänk om du råkar repa bilen, smutsa ner, ha sex på fel sätt etc.... lämna omedelbart! Inte ok inte normalt!

Lämna!

• Anonym (Aldrig örfil)
    Nomanisanisland skrev 2021-03-10 14:19:55 följande:

Kan bara instämma och som någon så klokt påpekar än mer oroväckande att TS kille skyller sitt misstag på TS, då går det ju inte ens att försöka reda upp situationen plus verklig varningsklocka för framtiden.

Tack för att du orkar ta striden. Misstänker att det göder dem, men samtidigt vill man ju inte låta sånt passera oemotsagt.
  • Gameofthrones
    Anonym (Rolex) skrev 2021-03-10 12:15:04 följande:
    Hon måste ju lära sig att erkänna när hon gjort fel. Annars får han uppfostra sin kvinna. Disciplinera. Hårt men rättvist och för hennes bästa.
    Antingen är du efter proviaktion eller så är du lika dum som TS kille- with no balls by the way!

Hade vi passerat varandra så hade du gått hem med bajsiga kallingar. 
  • Gameofthrones
    Anonym (Rolex) skrev 2021-03-10 12:15:58 följande:
    Det är TS story. Jag tror hon var oaktsam. Det brukar brudar vara med andras grejer. Hon kan gott dra lärdom av händelsen.
    yeah, you. the guy  - with no balls by the way,

Är det du som är med i Efterlyst som slår en tjej oprovocerat och din kompis som filmar, slår tjejen från bakifrån och springer. ? jag frågar bara. 
  • Nomanisanisland
    Tage Tyrann skrev 2021-03-10 15:03:07 följande:

Lärde du dig något av smällen? Kommer du att tappa klockan i golvet igen?

Smäll till dig själv och se om du lär dig någonting istället. Är du alltid så här jävla dum i huvudet eller är det bara på internet du släpper alla hämningar?
  • Nomanisanisland
    Gameofthrones skrev 2021-03-10 15:10:36 följande:
    yeah, you. the guy  - with no balls by the way,

Är det du som är med i Efterlyst som slår en tjej oprovocerat och din kompis som filmar, slår tjejen från bakifrån och springer. ? jag frågar bara. 
    Verkar rimligt, samma typ av fegis i alla fall.
  • Nomanisanisland

Lärde du dig något av att smälla till dig själv? Eller är du fortfarande lika blåst?
  • Anonym (Y)

Fast om du kan läsa så tappade hon inte klockan. Han hade lagt den på en kant och hon råkade komma emot 
  • Gameofthrones

Asså du skämtar?

Du och Rolex  kan sitta på en öde Ö. Och filosofera 
  • Gameofthrones
    Nomanisanisland skrev 2021-03-10 15:11:10 följande:
    Verkar rimligt, samma typ av fegis i alla fall.
    =)

Rimligt heller hur. 
Svar på tråden Jag fick en örfil, gjorde jag fel?