Vi som planerar syskon 2022
Syns nog dåligt när kvalitén dras ner.. är emurin, ska kika imorgonbitti!
Nattsömnen istället :)
Syns nog dåligt när kvalitén dras ner.. är emurin, ska kika imorgonbitti!
Kissade 3 ggr inatt och imorse var de helt blankt haha, testar starkare på em tror jag!!
såg en liten svag skugga på testet idag äl+11 men mannen såg inget alls. skulle tro att jag inte blev preggo denna gången heller men det har varit så turbulent i mitt liv att det nästan är skönt. nu har jag ett test kvar sen inväntar jag mensen som kommer om 4 dagar.
Äntligen är mensen över och liggveckan är här haha! Kör utan äl test och hoppas det ska ta sig ändå! Mannen blev för påverkad av testen och kände sig stressad så vi testar utan så får vi se. Borde ha äl kring den 1/8 :).
Någon annan som kör utan test/tempar?
Väntar fortfarande på mensen från mitt MA... någon här med erfarenhet, som vet hur länge det brukar ta innan cykeln är igång igen? Så stressande att inte veta.
Hur mår ni tjejer som har bim i dagarna? Håller tummarna på många +!!!
Bim idag. Blankt test imorse men inga tecken på mens ännu. Vet inte vad jag ska tro riktigt.
Åh vad tråkigt :/ brukar mensen komma som en klocka eller kan det variera? Inget är ju kört förrän mensen kommit men förstår om du känner att det inte blev något när du är på bim.
Hur har det gått för dig vännen?