Inlägg från: Anonym (Bebisdrömmar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bebisdrömmar)

Vi som planerar syskon 2022

Attansbananattack skrev 2021-07-23 22:56:48 följande:

Syns nog dåligt när kvalitén dras ner.. är emurin, ska kika imorgonbitti!

När det är så tidigt rekommenderas morgonurin för att ge bäst koncentration gav hcg så du får kanske tydligare streck om du testar dig efter

Nattsömnen istället :)
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Attansbananattack skrev 2021-07-24 09:33:48 följande:

Kissade 3 ggr inatt och imorse var de helt blankt haha, testar starkare på em tror jag!!

Oj det va många gånger! Ja det kan jag tänka mig att det är isåfall. :) men ser du själv nån skillnad på testen? Testa att klippa bilden lite innan du lägger upp den här så blir den inte lika komprimerad :)
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Anonym (Ylva) skrev 2021-07-26 11:28:25 följande:

såg en liten svag skugga på testet idag äl+11 men mannen såg inget alls. skulle tro att jag inte blev preggo denna gången heller men det har varit så turbulent i mitt liv att det nästan är skönt. nu har jag ett test kvar sen inväntar jag mensen som kommer om 4 dagar.

Även om man har ett test som ska kunna utläsa tidigt så är det inte säkert att nått syns förrän bim ändå beroende på hur lång lutealfas man har och när ägget fäste :) Så syns en skugga innan tiden är ute så låter det ändå lite hoppfullt. 
    Har du foto på det?
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-07-26 19:33:25 följande:

Äntligen är mensen över och liggveckan är här haha! Kör utan äl test och hoppas det ska ta sig ändå! Mannen blev för påverkad av testen och kände sig stressad så vi testar utan så får vi se. Borde ha äl kring den 1/8 :).

Någon annan som kör utan test/tempar?

Min sambo blir också för påverkad av testen så jag tar som men säger bara inget till honom hehe. Tempa funkar inte för mig för jag sover för oregelbundet.

Lycka till! :)
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Emmissss skrev 2021-07-27 18:30:38 följande:

Väntar fortfarande på mensen från mitt MA... någon här med erfarenhet, som vet hur länge det brukar ta innan cykeln är igång igen? Så stressande att inte veta.

Tog 4 veckor för mig ena gången och 5 andra.
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Anonym (88a) skrev 2021-07-29 22:25:31 följande:

Hur mår ni tjejer som har bim i dagarna? Håller tummarna på många +!!!

Bim imorgon. Tog ett test nu men blev blankt så jag gissar att mensen kommer snart.
  • Anonym (Bebisdrömmar)

Bim idag. Blankt test imorse men inga tecken på mens ännu. Vet inte vad jag ska tro riktigt.

• Anonym (Bebisdrömmar)
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-07-31 17:35:23 följande:

Åh vad tråkigt :/ brukar mensen komma som en klocka eller kan det variera? Inget är ju kört förrän mensen kommit men förstår om du känner att det inte blev något när du är på bim.

Ja plus minus nån dag. Och brukar få spottings 1-2 dagar innan mensen kommer.

Ena gången jag va gravid plussade jag på bim+4 först men det slutade i tidigt mf så jag har inte så höga förhoppningar om det skulle ha tagit sig och jag plussar sent nu.
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-07-31 19:09:08 följande:
    Men om du plussat sent tidigare så kan det ju vara så denna gången. Jag håller tummarna :)
    Jo, mer att det slutade i mf så det kändes som att jag plussade sent för att allt inte stod rätt till. 
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Anonym (88a) skrev 2021-08-01 17:57:46 följande:

Hur har det gått för dig vännen?

Tror mensen är på g nu. Fick lite spottings på morgonen nu och testet va blankt :( förstår inte vad min kropp håller på med. Har aldrig längre än Max 28 dagars cykler förutom möjligen första 1-2 månaderna efter jag fått barn som vid första barnet eller när jag fick ma (v17). Oftast är cyklerna 26-27 dagar så att jag är på dag 30 nu känns kanske inte så långt egentligen men det är olikt min kropp.
Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022