Vi som planerar syskon 2022
Har faktiskt precis beställt multivitamin kvinna. Har den givit dig några positiva effekter? :)
Har faktiskt precis beställt multivitamin kvinna. Har den givit dig några positiva effekter? :)
Efter 4 clearblue digital felmeddelande fick jag äntligen ett svar. Det är ett missfall, mitt första missfall. Vad gör man nu? Hur länge "ska" man blöda?
Igår hade jag min jobbintervju, med tramadol & Alvedon satt jag där framför datorn och försökte se mående och glad ut. Jag tyckte det kändes som det gick bra. De pratade om första september. Skulle få svar denna vecka, allt samtidigt som vanligt. Nu vill jag bara sluta småblöda så vi kan njuta av semestern tillsammans.
Hoppas ni mår bra alla här inne och stort lycka till denna sommar! Kom ihåg - det kan ändra sig snabbt!
beklagar :(
När jag fick mf så blödde jag i 5-6 dagar som en riklig mens ungefär. Men förstått att det kan variera en del från person till person. Sen fick jag äl två veckor efter det och det tog sig. Tyvärr blev det inte en frisk graviditet då heller men det syndromet bebis råkade ut för är högst ovanligt så det va extrem otur.
Håller tummarna för att det går bra med jobbet iaf och att du slipper ha för ont.
JAG FICK JOBBET! Idag har jag skrivit på min nya anställning! Börjar förhoppningsvis första september om min nuvarande arbetsgivare vill släppa mig.. Alltid spännande med olika uppsägningstider.
Inatt var jag uppe och hade så ont i magen. Har fortfarande lite blödningar från missfallet men hoppas att kroppen snart är återställd.
åååå!! Va roligt att höra att du fick det! Stort GRATTIS!
Men va jobbigt att du ska behöva gå och ha ont så länge :( Hoppas verkligen att det går över snart
Jan.
12/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn PLUSSAT - Bf 2/1-2022
28/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 6/1-2022
16/5 Lotgardet - 25 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 24/1 - 2022
18/5 EmelieE1996 - 25 år (åttonde försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 25/1 - 2022
Feb.
20/5 Lunne - 33 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 2/2 - 2022
3/6 Skuggviol - 31 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 9/2 - 2022
8/6 ugglans - 23 år (första försöket) ett barn PLUSSAT -BF 14/2 -21
15/6 Hadt - 25 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - BF 22/2-2022
Mars.
26/6 Anonym(juli) 31 år. (Första försöket) två barn. PLUSSAT - BF 5/3-2022
26/6 Lucifer91 - 30 år (andra försöket) ett barn PLUSSAT - BF 5/3-2022
28/6 Emmissss - 30 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - BF 7/3 -2022
7/7 mangelica - 29 år (andra försöket) 5 barn PLUSSAT - BF 16/3 -2022
16/7 Anonym (Börjar) - 32 år (andra försöket) två barn
19/7 Försökmednr2 - 30 år (andra försöket) ett barn
24/7 Magdalena88- 32 år (femte försöket efter mf) två barn
28/7 ik96 - 25 år (tredje försöket) ett barn
29/7 88a - 32 år (femte försöket) ett barn
30/7 Ylva - 33 år (tredje försöket) två barn
30/7 Hoppas2022 (femte försöket) tre barn
31/7 Bebisdrömmar - 35 år (fjärde försöket efter ängel) ett barn
4/8 mamma8212 38 (tredje försöket) tre barn
12/8 muffins88 - 33 år (femte försöket) ett barn
13/8 lottizm - 36 år (femte försöket) två barn
15/8 ksrg8887 - 33 år (tionde försöket) ett barn
Idag var bim här men jag är osäker som sagt om min äl verkligen blev av 4/7. Jag tror jag hade 7-8/7 vilket betyder att bim inte är förrän på torsdag typ.. Tog ett vanligt clearblue idag på morgonen. Negativt inom test tiden. Sen när jag skulle slänga en tom toarulle i papperskorgen ca en timme senare så ser det ut som på bilden.. Jag är fullt medveten om att det INTE räknas som positivt då tiden gått ut. Men det jag undrar är om någon varit med om samma eller läst om andra som fått såhär EFTER test tiden och isåfall hur det blivit sen?
Första digital clear blue äl testning idag och ingen smilie, provar igen imorgon
Det är den säkert :)
Har aldrig testat med den själv, kör på den lila varianten där man återanvänder avläsaren men byter "provpinnar". Den kan man aldrig få positivt på första gången man använder den under månaden för då läser den in vad man har för normalvärde. Därför jag tänkte om det va den lila (advanced) eller rosa du hade med tanke på att det blev negativt. När tror du att du ska ha äl? :)
Ältesten visar fortfarande ingenting (clearblue smile rosa) inget ens något blinkande. Bara rund cirkel. Trots att appen säger jsg har äl imorgon.
Jag däremot har hög lust och molnande värk så låg ändå
Börjar dock fundera på hur tillförlitliga dessa ältest är?
De rosa testen blinkar inte, det är antingen en rund ring eller en smilegubbe, inget däremellan.
Kan va att det är nära äl. Jag brukar testa morgon och kväll när jag tror jag är nära äl.
Lust är ett bra tecken :)
Undrar om de ökat... lägger in båda, 2 dagar emellan dem! Första är 8 dagar till bim, andra nu idag, 6 dagar till bim!