Vi som planerar syskon 2022
[quote=81106433][quote-nick]Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-05-04 19:10:10 följande:
Jag tror också som du säger att kroppen försökte ägglossa men att det blev senare! Hur känner du dig i kroppen? Några känningar? :)
Drömde dock inatt två olika drömmar vid olika tider men som båda handlade om att jag tog test som sa att jag var gravid! Antingen tänker jag på det för mycket eller så försöker min kropp säga mig något haha!
Tog iaf nya test idag eftersom det är min första BIM, tog två st av olika märken bara för att. Den ena var blank men den andra kunde jag se ett svagt svagt streck, alldeles för svagt för att fastna på bild då tydligare streck knappt kommer med så fotade inte.
Kan absolut vara spök så hoppas inte för mycket för ska jag gå efter min andra ÄL så är jag inte mer än +7 dagar ca. Så tror verkligen spök där.
Men jag kommer fortsätta testa varannan dag fram till den 14e :)[/quote]
Gud, så spännande! När jag var gravid drömde jag så sjukt mycket drömmar och man kom ihåg det mesta också. Vilka test använder du dig av? Är det testa tidigt eller vanliga? Ja, men fortsätt testa, är ju ett tag kvar till det som du tror är bim. Håller tummarna!