Vi som planerar syskon 2022
Fått positivt på dessa testerna 3 dagar i rad nu, börjar tro det är något fel för har fått hemma dom andra stickorna och dom är inte alls positiva.. :(
Kontakta gyn mottagningen så läkaren ska ringa mig nästa onsdag. Är orolig att det är pcos som stökar till det men vi får väl se! Har beställt andra test som tydligen ska vara bäst.om man har pcos så får se, hoppas fortfarande att det är ÄL!
Hur går det för dig?
Nej, det går inte bra alls.. Jag har fortfarande mensvärk dagligen och ingen mens i sikte. Avvaktade förra veckan då jag var helt säker på att nu kommer mensen. Ammar mindre och har haft sån fruktansvärd mensvärk samt craving på choklad. Som jag alltid fått innan mens tidigare. Men nej, ingen mens. Och nu har vi bestämt att avvakta med att försöka bli gravida då det blir så dumt med jobb osv. Jag ska börja jobba i början på oktober igen och ska söka nytt och vill då ha en fast tjänst innan jag blir gravid. Så vi har bestämt att vi bara kör oskyddat fram tills april är slut. Händer det så händer det och gör det inte det så avvaktar vi tills jag har fått nytt jobb. Känns jättetråkigt men det får tyvärr bli så :( men hoppas att jag ska få bli gravid iår iallafall. Kommer fortsätta följa detta forum så får jag se när det blir dags för oss :)
Ursäkta långt svar haha!