Vi som planerar syskon 2022
Ja jag gör ju det. Brukar försöka minst 3 timmar iallafall. Men testerna verkar vilja reagera på andra dagen urin mest haha!
Ja jag gör ju det. Brukar försöka minst 3 timmar iallafall. Men testerna verkar vilja reagera på andra dagen urin mest haha!
Har testat litet olika, men just nu kör jag de billigaste jag kunde hitta (apotek365) då min cykel är så lång och det blir väldigt dyrt annars :)
Beräknad ägglossning är den 16/6 om jag ska ha lika lång cykel som förra haha så försöker att hålla ut! Bara så drygt med så lång cykel.. Blir ju inte att man har ett nytt försök varje månad då heller..
Skönt tiden går fort, då hinner man inte reflektera så mycket över det!
Förstår det är jobbigt med symtomen! Jag har fortfarande mensvärk till och från dagligen ändå :/ så hjälpte inte att få igång mensen. Man vet ju inte om det är normalt efter en förlossning men samtidigt känns det som det borde börja försvinna?
Haha! Inte lätt det där! Ja men det är klokt, ägget ska hinna fästa och börja avge hcg.
Predictor early rekommenderar jag om du beställer något ;)
Ja fast jag har berättat för en del nära vänner så... Sen så försöker jag resonera så att även om det inte går fort eller om vi får ett plus och sen vill det inte vara kvar så hade vi delat det med dem. De hade svårt att bli gravida när de var unga och fick försöka i flera år för att bli gravida. Så det känns ändå okej. Men såklart blir det en del press. Hoppas innerligt att alla ligg var tillräckliga.
Stegrar fint :D
Jag fick positivt ÄL test den 17 maj. ....nu är dagarna LÅNGA! Beräknad bim är 2 juni.. klarar jag hålla mig till helgen o testa?!
5 dagar så börjar närma sig! :)
ska bara kunna hålla mig till helgen också Hahaha...
Ja svårt det där! Men jobbigt att gå runt och ha ont när det inte finns någon anledning till det som man vet går över som tex mens :( Får hoppas det försvinner så småningom!
Åh! Så spännande!! Är så spänd till helgen för din skull haha!
Nej men lite så är det ju! Tyvärr! :/
Men åh bara för det blinkande den idag?! Var inte alls beredd på det! CD14 idag så supertidigt isåfall, kanske rosenroten?
Så spännande! Får hoppas den fortsätter kommande dagar och blir fast också! :D
Bara osäker hur jag ska göra sen om det händer, för förra cykeln så försökte kroppen ägglossa först men lyckades 10 dagar senare.
Ska man avvakta och försöka håll koll på flytningar eller fortsätta testa?
Många frågor i huvudet nu haha!
Håller bara tummarna att det fortsätter öka!
Smileyn är ju blinkande men syns inte på bild haha!