Vi som planerar syskon 2022
Ligg ändå innan han åker, blir det positivt när han är iväg så har ni ändå en chans då :)
Ligg ändå innan han åker, blir det positivt när han är iväg så har ni ändå en chans då :)
Ja förstår hur överraskad du måste blivit! Men så kul att bli positivt överraskad! Det gjorde du helt rätt i!
Ni har absolut en bra chans då om ni myser ikväll då spermier kan vänta in ett ägg upp till 5 dagar :D
När testar du idag? :)
Vilken cykeldag är du på idag? :)
Hoppas det det blir positivt idag, annars finns det ändå hopp eftersom sperman lever några dagar och kan vänta på ägget :)
På 8:e försöket kom äntligen plusset! :) Skam den som ger sig!
Önskar er andra lycka till. Kram Emelie
Då har ni verkligen gjort det ni kunnat denna ägglossningen :)
Det är så olika hur man räknar har jag märkt! Vissa räknar från positivt ÄL test, andra en eller två dagar efter eftersom ägget släpper inom 48h.
Jag tycker det är enklast att räkna från positivt ÄL test då man ju inte vet exakt när ägget släpper! Så börja du testa om 14 dagar! :)
Åh men då har ju kroppen försökt men så blev det nu! Som min kropp gjorde också! Kanske blir lite så när mensen är tillbaka efter förlossningen.
Men så spännande!! Hoppas ni får till det ikväll också! Så får du uppdatera efter hand! <3
Dag 21 är ju ändå helt okej tidsmässigt! Håller tummarna att det tar sig!!
Såå kul! Lycka till nu :D vi fick med till det igår och ska försöka idag med sen får vi hoppas på det bästa :) jag har ett testa tidigt denna månad som jag ska pröva 6 dagar innan väntad mens, riktigt spännande :)
Usch då! Tråkigt att det gör så ont men man kan ju inte vara så ledsen över det när man längtat efter det så länge haha! Och bevisligen så ägglossar du ordentligt nu då, perfekt! :)
Gör så om du kan hålla dig så länge haha!
Ja! Testerna har kommit så andra dagen idag med dom, tom ring men är bara på CD9 hehe. Dock hade jag en blodig flytning imorse? Märkligt det har jag aldrig! Så det gör en liten konfunderad men förhoppningsvis bara något tillfälligt :)
Käkar rosenrot nu också! Så hoppas på tidigare ägglossning :)
Ja vi får väl se vad som händer, hoppas bara det inte blir någon konstig cykel. Kanske bara var det allra sista som kom ut från mensen.
Ja verkligen! Bara lång tråkig väntan nu! Som jag antar att det är samma för dig nu haha!
Nu lägger jag in mig på bim listan då jag fick positivt äl test idag. Eftersom jag inte vet när jag får min mens då min mens precis kommit igång efter min son föddes så räknar jag 14 dagar från positivt äl test. Ser att vi är 4 på samma dag, så kul!
Måste även passa på att säga att det är kul att det händer lite i tråden, det är plus, det är bilder på både äl tester och gravtester och vi tipsar och peppar varann. Glad att jag är med i detta forum och kul att dela detta med er andra som går igenom precis samma sak. Hoppas på fler plus nu framöver!
2/4 EmmalinneaS - 29 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 10/12-2021
18/4 anonym(försöktillsyskon) - 30 år (tredje försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 29/12-2021
25/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn PLUSSAT - Bf 2/1-2022
28/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 6/1-2022
15/5 ugglans - 23 år (första försöket) ett barn
16/5 Lotgardet - 25 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 24/1 - 2022
18/5 EmelieE1996 - 25 år (åttonde försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 25?/1 - 2022
21/5 lilly439 - 34 år (första försöket) ett barn
28/5 lottizm - 36 år (andra försöket) två barn
29/5 88a - 32 år (tredje försöket) ett barn
2/6 Lucifer91 - ? år (första försöket) ett barn
3/6 Skuggviol - 31 år (första försöket) ett barn
3/6 Magdalena88- 32 år (tredje försöket efter mf) två barn
4/6 Hoppas2022 - 37 år (tredje försöket) tre barn