Vi som planerar syskon 2022
Hej!
Gravid..
Jag är både överlycklig och livrädd nu. Trodde inte jag skulle få denna chock faktiskt, särskilt när det var planerat.
Hej!
Gravid..
Jag är både överlycklig och livrädd nu. Trodde inte jag skulle få denna chock faktiskt, särskilt när det var planerat.
Tack! Jag har gråtit av glädje och av panik. Har velat spola tillbaka tiden ett par gånger också. Är rädd för hur jag kommer klara av det fysiskt...Tack snälla.
Beräknad bf är 27/1 :)
Men har fått kalla fötter....
Skiiiit! Vi försöker skaffa barn och har och hade sex senast 15/5. Sambon bortrest denna vecka. Kände nyss en molvärk och testade då ta ett ÄL-test som visade positivt. Finns det möjlighet att jag kan ha blivit gravid trots att det är 6 dagar sedan sex? Sambon kommer hem först om två dagar. Är det då försent på denna ägglossning? Bläää. Så typiskt.
Kul med massa projekt ju! Man behöver något att sysselsätta sig med annars kan man bli helt galen av allt detta haha.
Åh så bra! Håller alla tummar för er nu!!
Grattis till att du kom vidare till intervju! Jättekul!! Vore ju ett väldigt typiskt sammanträffande men samtidigt så löser det sig om du skulle få jobbet och vara gravid! Bara positiva nyheter isåfall :)
Du får berätta sen hur intervjun gick!
Ökning från igår. Hoppas, hoppas att ägget släpper denna gång! Har såå ont i vänster sida, så hoppas det är värt smärtan haha!
Nu är det bara att vänta igen. På BIM. Använder mig inte av test eller temp. Men enligt min app så skulle jag ha ägglossning i fredags. vi låg måndag, onsdag och lördag. Hoppas det ska räcka denna gång. Min sambo har även berättat för sin mamma att vi försöke, vet inte riktigt vad jag känner kring det.
Ska göra det snart. Dock visar mina test alltid mycket mindre på eftermiddagar/kväll än vid 10 tiden på morgonen, konstigt nog. Så även fast jag får positivt på morgonen är det obefintligt på eftermiddag/kväll och sedan rätt starkt morgonen efter. Superkonstigt!
Kul med massa projekt ju! Man behöver något att sysselsätta sig med annars kan man bli helt galen av allt detta haha.
Åh så bra! Håller alla tummar för er nu!!
Grattis till att du kom vidare till intervju! Jättekul!! Vore ju ett väldigt typiskt sammanträffande men samtidigt så löser det sig om du skulle få jobbet och vara gravid! Bara positiva nyheter isåfall :)
Du får berätta sen hur intervjun gick!
Ser tyvärr inte ut så! Såg ut som det stegrat senaste dagarna men idag var det svagare..
Vet man egentligen inte ska kika på stickan i testet men kan ju inte låta bli haha! Men tom ring tyvärr. CD12 idag.
Hur går det för dig? Någon känsla ännu? Vilken dag hade du tänkt börja testa? :)
Ser tyvärr inte ut så! Såg ut som det stegrat senaste dagarna men idag var det svagare..
Vet man egentligen inte ska kika på stickan i testet men kan ju inte låta bli haha! Men tom ring tyvärr. CD12 idag.
Hur går det för dig? Någon känsla ännu? Vilken dag hade du tänkt börja testa? :)