• Anonym (,)

Orgasmglappet

"Att ignorera klitoris vid sex är som att ignorera snoppen. Tänk om de flesta inte visste att snoppen är det säkraste sättet att få orgasm? Hur skulle orgasmglappet se ut då?"

www.instagram.com/p/CK55gdppQOw/

@sexetochreproduktionen på Instagram. Klitoris och snoppen är egentligen väldigt lika utformade när man ser dem på bild.

• Svar på tråden Orgasmglappet
  • Anonym (Karl-Alfred)
    Anonym (,) skrev 2021-10-05 19:37:53 följande:
    Och en massa män som är ovilliga att ge sin partner orgasm efter att de basically runkat av sig i kvinnans kropp.."Nää jag orkar inte jag är trött nu". .Istället borde väl sex gå till så att man ser tlll att kvinnan fått orgasm innan man påbörjar penetrationen. Ett vinnande recept!
    Är det så man knullar i Sverige?
    Först slicka fitta till orgasm?
  • Anonym (aldrig hänt)
    Anonym (Karl-Alfred) skrev 2021-10-05 20:26:22 följande:
    Är det så man knullar i Sverige?
    Först slicka fitta till orgasm?
    Det är ju det man önskar.
    Men kommer hon inte så kommer hon inte.
  • Anonym (Peter)
    KaptenOhoy skrev 2021-10-04 14:18:12 följande:

Det finns inget "orgasmglapp". Vad som finns är personer som inte tar ansvar för sin egen kropp.

Varför alls ha sex istället för att onanera om allt handlar om det?
  • LadyJane

Problemet är män.
    Problemet med män är att de är egocentrerade som inte bryr sig om någon annan än de själva.

10% av alla svenska män har köpt sex.
    De anser med andra ord att sex är något de har rätt till och att levande sexleksaker som ska ge männen det.
    Jag tar föregivet att mörkertalet är otroligt stort.

www.svtplay.se/klipp/32192807/trailer-en-kropp-till-salu

• Anonym (All)

Äh lägg av o hata män, dra inte flera över en kam, finns många dåliga säkvinnor i sängen med

• Anonym (,)
    Anonym (All) skrev 2021-10-06 12:23:58 följande:

Äh lägg av o hata män, dra inte flera över en kam, finns många dåliga säkvinnor i sängen med

Men vilka är det som oftast får orgasm? Män. Varför?
  • Anonym (All)

nej, finns flera kvinnor som inte kan, vill ha sex. Finns flera som om hon kommit först inte tar hand om honom o ger orgasm alls, utan han får sköta det själv

• LadyJane
    Anonym (All) skrev 2021-10-06 12:46:16 följande:
    nej, finns flera kvinnor som inte kan, vill ha sex. Finns flera som om hon kommit först inte tar hand om honom o ger orgasm alls, utan han får sköta det själv
    Tar hand om mannen?
    Oh, du är en av alla de män som ser sex som en rättighet.
  • KaptenOhoy
    Anonym (,) skrev 2021-10-05 19:37:53 följande:

Och en massa män som är ovilliga att ge sin partner orgasm efter att de basically runkat av sig i kvinnans kropp.."Nää jag orkar inte jag är trött nu". .Istället borde väl sex gå till så att man ser tlll att kvinnan fått orgasm innan man påbörjar penetrationen. Ett vinnande recept!

Anonym (Peter) skrev 2021-10-06 11:01:58 följande:

Varför alls ha sex istället för att onanera om allt handlar om det?

Svarar på båda. Självklart ska man se till att båda kommer. Inget snack om den saken. Men att se till att det händer ligger i slutändan hos sig själv. Kvinnor får sluta vara offer i frågan och ställa krav, det är superenkelt att vänta med penetration innan man har fått sitt, och det är superenkelt att dumpa en fjant som vägrar.

Därav att det inte finns något glapp. Ta eget ansvar.
  • Anonym (All)

Öhhh va? Ladyjane då kan du ju omöjligt snacka om orgasmglapp? ? Precis som mannen ska ta hand om kvinnan o ge henne orgasm? för det pratar jag om..det ska vara lika

Svar på tråden Orgasmglappet