Inlägg från: Anonym (All) |Visa alla inlägg
  • Anonym (All)

Orgasmglappet

Alla mina kvinnor får orgasm... o nu sov ett brev så posten kommer många tjejer protestera o säga att de säkert fejkar för att de själva har tråkigt sexliv...

• Anonym (All)

Varför sträva efter att det ska vara helt lika varje gång ? Det är väl olika hur man funkar o ibland får man mer orgasmer ibland mindre

• Anonym (All)

Det finns många kvinnor med som kommer först o inte orkar , kan , eller vill ge mannen orgasm. Så ta de lugnt, det är personen som behöver läras upp

• Anonym (All)

Äh lägg av o hata män, dra inte flera över en kam, finns många dåliga säkvinnor i sängen med

• Anonym (All)

nej, finns flera kvinnor som inte kan, vill ha sex. Finns flera som om hon kommit först inte tar hand om honom o ger orgasm alls, utan han får sköta det själv

• Anonym (All)

Öhhh va? Ladyjane då kan du ju omöjligt snacka om orgasmglapp? ? Precis som mannen ska ta hand om kvinnan o ge henne orgasm? för det pratar jag om..det ska vara lika

• Anonym (All)

Varför är kvinnor egoistiska ?

Hm försöker du med härskarteknik nu? Försöker trycka ner mig ? Det är ju bra sätt att behandla människor genom att förminska dem genom att påstå att de inte förstår.

Du verkar ju inte ett dugg bättre än många?

Svar på tråden Orgasmglappet