Orgasmglappet
Alla mina kvinnor får orgasm... o nu sov ett brev så posten kommer många tjejer protestera o säga att de säkert fejkar för att de själva har tråkigt sexliv...
Alla mina kvinnor får orgasm... o nu sov ett brev så posten kommer många tjejer protestera o säga att de säkert fejkar för att de själva har tråkigt sexliv...
Varför sträva efter att det ska vara helt lika varje gång ? Det är väl olika hur man funkar o ibland får man mer orgasmer ibland mindre
Det finns många kvinnor med som kommer först o inte orkar , kan , eller vill ge mannen orgasm. Så ta de lugnt, det är personen som behöver läras upp
Äh lägg av o hata män, dra inte flera över en kam, finns många dåliga säkvinnor i sängen med
nej, finns flera kvinnor som inte kan, vill ha sex. Finns flera som om hon kommit först inte tar hand om honom o ger orgasm alls, utan han får sköta det själv
Öhhh va? Ladyjane då kan du ju omöjligt snacka om orgasmglapp? ? Precis som mannen ska ta hand om kvinnan o ge henne orgasm? för det pratar jag om..det ska vara lika
Varför är kvinnor egoistiska ?
Hm försöker du med härskarteknik nu? Försöker trycka ner mig ? Det är ju bra sätt att behandla människor genom att förminska dem genom att påstå att de inte förstår.
Du verkar ju inte ett dugg bättre än många?