Sellerin skrev 2021-02-19 19:49:19 följande:
Oj, menade inte alls så! Förlåt om du missuppfattade mig! Menade enbart att om du inte får det svar du söker här i denna tråd, så tror jag nog du hittar det i en annan tråd i så fall! :) Jag tycker absolut det hör hemma här!
Man tar ju in vad andra är med om för upplevelser, känslostormar och olika kontakter med sjukvården. Ingen av oss i denna tråd har ju barn sedan tidigare, vissa har fått MF, MA eller gjort abort i yngre ålder, medan andra inte fått ett endaste tecken alls på någon graviditet någonsin (jag tillhör den sistnämnda). Så hur ni andra resonerar, gör för typer av utredningar eller får för typ av svar från sjukvården tycker jag bara är intressant att följa :)
Jaha, okej :P ingen fara! Har ju inte varit med i de här trådarna så länge så är osäker på vad som passar och inte. Jag är oxå intresserad av det du nämner :)
Sellerin skrev 2021-02-19 20:14:43 följande:
Haha, nej vilket sammanträffande! Jag testar också bidrottninggele för första gången denna månad. Fått 3 superstora finnar på axlarna, såna riktiga innebrännare (eller vad det heter?), samt två finnar på hakan? What?! =D
Tänkte dock att oj det här gör något med min kropp så jag testar vidare, så tagit det nu i 14 dagar. Kommer det fler finnar kommer jag dock skippa det till sen, inte riktigt den bästa looken man kan ha ;)
Haha ja verkligen sammanträffande! Spännande att vi har lite samma symptom. Tänkte du fortsätta ta efter ÄL eller pausa? Vi får uppdatera hur det har gått lite senare igen!