apan95 skrev 2021-02-18 21:38:21 följande:
Fattar precis dina tankar. vissa dagar så pendlar jag så extremt mycket i mina tankar. i bland tänker jag att det är ju lika stor chans detta försöket som alla andra, så denna gången kanske de går.. Medan vissa dagar tänker ja att varför försöker vi ens när de inte kommer gå naturligt?
Får nästan frågan varje dag från någon och i bland tänker man att det nästan står i pannan på en, haha.
Ja, precis så.. kan verkligen pendla enormt mycket. Och oftast blir det väl att man skriver av sig när man känner åt det ena hållet, när hoppet tryter och allt känns hopplöst, snarare än när man känner sig lite mer hoppfull..så man kan ju lätt känna sig ganska neggig och bitter.. Men det är väl för att man behöver stöd som mest då..
Åh haha >< ... alltså usch. Tänkte förut på när min chef för ett tag sen frågade "funderar inte ni på att skaffa barn då?" i lunchrummet, när en annan satt där också. Jag blev så jäkla paff. Och jag är sådan att jag alltid kommer på mina bra svar senare på dagen, eller dagen efter..veckor efter, haha, men i stunden så vet jag knappt vad jag ska säga.