pixie78 skrev 2021-06-24 14:14:23 följande:
Men åh, vilken lycka! Måste varit helt fantastiskt att få vara med om! Så glad för din skull! Kan du slappna av nu eller är oron lika stor?
Jag vet inte ens när vi fick testdag..haha.. den kommer jag ju inte lyckas hålla mig till ändå. Men har för mig de sa 2 juli. Jag hade tänkt testa på söndag, ruvardag 9 (vi satte ju in fredags) men nu börjar jag fundera på att testa redan imorgon på dag 7. Visst fick du ditt plus på dag 7 redan?
Vi åker utomlands i 2 veckor på tisdag (ruvardag 11) så vill ju helst veta innan dess. Funderar på att fortsätta med Progynonen även om det blir minus för att slippa mensen när vi är på semester. Visst borde man kunna göra så? Tidigare har jag fått mens 2 dar efter att jag slutat med Progynonen och Lutinus.
Stort tack <3 Ja, det var överväldigande. Nu försöker vi att ta in det. Jag känner mindre oro, men vi har fortfarande inte vågat berättat för nästan någon (föräldrar, men inte syskon), för det känns liksom för bra för att vara sant. Men vi ska berätta snart, förmodligen kommer det att vara positivt för oss själva också, så att det trillar ner att det är på riktigt :)
Ja, jag testade svagt positivt rd7, sen tyckte jag att det var ännu svagare rd8 och bröt ihop, men rd9 var det starkare. Så om du testar (testat?) idag, håll huvudet kallt om det skulle vara supersvagt/minus!! Åh, jag hoppas innerligt att det gått vägen!! <3
Du borde kunna skjuta upp blödning, men då behöver du fortsätta även med lutinus. Det är ju tapp i progesteron som framkallar blödning. Och det är kanske inte så kul att fortsätta med under semester ifall der inte är "nödvändigt".
Men nu ska vi tänka positivt! Att du behöver fortsätta för att du plussar!! *hoppas hoppas* kram på dig!