Äggdonation 2021
Beklagar Zwillinge86 :( <3
Och hejar på er andra som det går bra för <3
För mig går det värdelöst. Förra stimuleringen gick åt skogen, vi avbröt och började om. Denna gång progynon i kombination med plåster, men inte heller det gick vägen. Jag känner mig extremt uppgiven, som inte ens når fram till start. Det har snart gått 6 månader sedan vår första och enda återföring och de fyra blastos vi har i frysen känns som något vi sträcker oss efter men liksom inte kan nå.
Jag har läst jättemycket om svårigheter med att bygga slemhinna nu och inser att det är mer vanligt förekommande än jag trodde, men jag hittar liksom inte hur de som haft problem kommit vidare, eller om de avslutats som olyckliga historier.
Har inte fått exakt plan för hur kliniken tänker att vi går vidare, men en hint om att jag ska addera menopur. I kombination med vad är jag ännu oviss om och likaså förstår jag inte syftet med det överhuvudtaget. Jag läser att det är FSH och LH. Mitt FSH är redan skyhögt och att framkalla ägglossning är ju inte syftet (vilket hur som helst inte skulle vara möjligt).
Finns det någon som har något att dela med sig till mig för att inge något slags hopp? Jag skulle verkligen verkligen behöva det.
(Kritik mot klinik osv undanbedes dock, jag orkar inte sånt just nu, det stjälper mer än det hjälper)
Tack <3