Vi som startar ivf behandling 2021
nu lever vi på hoppet här,
Nu börjar du väl närma dig också? När tror du att mensen kommer så du kan köra igång?
Verkligen, bergochdalbanan! Håller vi tummarna på ruvarn och att du kanske får något till frysen! Men de tyckte inte det var värt att sätta åter 2?
Yes, hade ägglossning i tis (tror jag), så strax under två veckor till sprutstart förhoppningsvis
Imorgon kommer jag att ta graviditetstest, har testdag på söndag, men testar en dag tidigare. Tror jag läste att det var en till som skulle testa imorgon. Nu håller vi tummarna för oss imorgon. Så var dagen D kommen?
Så där! Nu ruvar jag också på en liten blastocyst. Inte lika fin som den vid förra insättningen som tydligen var 100%ig, men den räknades ändå som bra! Insättningen gick otroligt mycket bättre denna gång. Verkligen inte skönt, men läkaren lyssnade på hur det gått sist och mätte noga och anpassade väl så det gick bra. Tydligen var alla instrument blodiga efter förra insättningen men helt redan idag (enligt mannen min som ju kan se vad som pågår).
Känner mig konstigt nog inte glad. Känner mig bara orolig och ältar läkarens sammanfattning och försöker väga alla hans ord för att lista ut om de är positiva eller negativa.
Är det inte nu man ska vara glad och förväntansfull? :(
Oj behöver goda råd! Läser nu att ovitrelle skulle förvaras i kylskåp! Hämtade ut den igår och ingen sa något om det varken apotek eller klinik så har haft den i rumstemperatur?. Är det kört??
Tack för alla grattishälsningar! Jag hänger givetvis kvar i tråden och hejar på er alla andra! Jag är glad men med lite reservation, då vi på vul förra gången fick reda på att hjärtat inte slog. Så nu intar sig nästa väntan på tre veckor. Men just nu är jag gravid och är givetvis jätteglad.
en liten uppdatering från mig.
testade i går och fick ett svagt plus med predictor early. dock tycker jag att det var på tok för svagt för ruvardag 8. Men strecket var helt klart där och rosa. ser det även i dag.
Imorse(rd9) testade jag igen men nu men någon sån där billig sticka bara, som visade såklart ingenting.
Så jag antar att något kanske försökt fästa men inte lyckats hela vägen.
Är iallafall inställd på att detta gått åt skogen och vill egentligen bara sluta med lutinus så mensen kan komma. Har BIM idag. Men får stå ut tills på fredag (testdag).
Blandade känslor här hemma. besvikelse över ett streck som ändå fanns där men hopp över 5 till som finns i frysen..
Lycka till ni andra <3
Hej alla!
Jag fattat inte alls vad som händer.
Tog test alldeles nyss, det ena (vänster) på väldigt koncentrerat urin sen det andra (höger) är kiss som jag fick klämma ut för jag hade hällt ut det andra.. Har officiellt testdag imorgon. Kan det vara så här svagt fast att det är testdag imorgon? Är på ruvar dag 11 med 5 dagars.