Vi som startar ivf behandling 2021
Lycka till idag! Uppdatera oss sen hur det gick!
Vad många vi blivit efter sommaren! Vi är några få som varit aktiva här under sommaren då våra kliniker varit öppna. Jag gjorde min första FET i somras men det blev inget.
Nu är det nya tag. Börjat med ägglossningstest och hoppas på insättning i mitten av september.
Mår inte alls bra. Mycket sämre än jag kunnat tro. Sämre nu än min första IVF där det inte ens blev ett enda litet ägg befruktat. Är ledsen och otroligt trött. Har två blastocyster i frysen, men det var precis som att den misslyckade insättningen fick mig att förstå att det kanske inte kommer gå.
Hej! Ett riktigt nederlag idag. De plockade 6 ägg vilket var okej. Men min sambo lämnade två prover som resulterade i 0 spermier.
Nu har vi äntligen bestämt oss att vi startar ivf i oktober för att hinna med återföring innan jul och ledigheter.
Jag är på äl+10 idag och är så säker på att det inte gick vägen den här gången (2:a försöket sedan ma). Vi kör ett helt eget försök i september och sen på första mensdagen kör vi menopur 225. Känns lite surt att inte få hjälp via regionen och behöva betala allt ur egen ficka, men vill mer än allt ha ett barn och är villig att göra allt. Så jag hänger lite här i bakgrunden inför vår ivf start. Hoppas på en massa fina äggplock, embryon och plus för oss alla. Stor kram <3
Hej alla!
har vart på andra VUL nu under stimuleringen och det känns försiktigt positivt, än så länge ser allt bra ut med ca 12 äggblåsor som är ungefär lika stora. mellan 12-16mm idag på sprutdag 11. Någon som minns hur stora de ska vara vid ÄP?
Väntar på besked från min klinik i Prag som förhoppningsvis håller fast vid ÄP på måndag!! Åh vad jag önskar att de får ut mogna ägg som kan befruktas ordentligt, är också trött på den här limbon nu med allt planerande och pusslande för att få ihop alla kontroller, resor, sprutor, etc etc.
Kram till er alla kämpar