• Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

• Svar på tråden Sambo vill att jag röker
  • Anonym (Men alltså...)
    Anonym (är typ sån) skrev 2021-10-21 21:49:44 följande:

Alla rökare drar inte halsbloss. Endast de inbitna. Valet är fritt.

Hur andas du? Utan lunga? Med munnen bara? Rökare som inte andas ner röken i lungorna....Ja det var nytt för mig.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-21 06:15:08 följande:

Jag är +40, och min man har aldrig rökt

Hej igen,

Har du själv rökt eller kanske aldrig testat?
  • Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-21 21:59:50 följande:
    Hej igen,

Har du själv rökt eller kanske aldrig testat?
    Aldrig testat
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Men alltså...) skrev 2021-10-21 21:59:30 följande:
    Hur andas du? Utan lunga? Med munnen bara? Rökare som inte andas ner röken i lungorna....Ja det var nytt för mig.
    Andas med lungorna, drar in den goda tobak- och mentolsmaken i munnen och ut med den på vanligt sätt. Halsbloss? Utan min tanke på själva grejen kanske?

Tycker ändå att de rökare jag känner gör en annan manöver på nåt sätt. En ligger ned och formar rökringar i luften. Njutningsfullt. 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-21 22:24:43 följande:

Aldrig testat

Måste pirra lite i kroppen att vid drygt 40 stå inför en liten förvandling som förmodligen gör dig oerhört het i din mans ögon. Du har funderat ett tag nu?.när och hur sker det?

Oerhört nyfiken

PS. Är en man lite äldre än du med samma tankar om min fru, speciellt rökningen.
  • Anonym (Låter som min fru)

Träffade min fru när hon var 25, hon hade feströkt lite osv.

Jag har rökt hela mitt liv, hon följde med ut när jag rökte, jag frågade om hon ville ha och det ville hon.

Nu röker hon ca 1-2 paket om dagen.

Frågade om hon ville sluta, och hon sa att det inte finns på världskartan, hon höll upp under graviditeten.

Jag sa inte mycket, men ja jag var lite som tråden och ville inte ha en snusande tjej, hellre rökande och så blev det.

Nu har det gått många år, och hon röker fortfarande.

• Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-22 17:54:37 följande:
    Måste pirra lite i kroppen att vid drygt 40 stå inför en liten förvandling som förmodligen gör dig oerhört het i din mans ögon. Du har funderat ett tag nu?.när och hur sker det?

Oerhört nyfiken

PS. Är en man lite äldre än du med samma tankar om min fru, speciellt rökningen.
    Vi får se vad som händer. Jag vill inte stressa in i något. Det enda som är aktuellt är att vid speciella tillfällen röka som en del i en förförelse eller sexuellt spel. Rökningen blir då en del i mitt nya (tillfälliga) utseende/personlighet.
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (är typ sån) skrev 2021-10-21 22:57:26 följande:
    Andas med lungorna, drar in den goda tobak- och mentolsmaken i munnen och ut med den på vanligt sätt. Halsbloss? Utan min tanke på själva grejen kanske?

Tycker ändå att de rökare jag känner gör en annan manöver på nåt sätt. En ligger ned och formar rökringar i luften. Njutningsfullt. 
    Visst är det smart att göra så för att utesluta risken för beroende.

Fick själv höra som munblossrökande 15åring från andra fjortisar att jag ju inte kunde röka på riktigt och att det var löjligt att ta munbloss. Att höra sånt i den åldern gjorde ju att jag skämdes enormt och gömde mig för att lära mig halsbloss innan jag visade mig rökande igen.

Som äldre struntar man nog helt i om någon förgyller sin festkväll med lite munbloss även om vissa kanske ser eller iaf anar att det är munbloss. 

Eller så syntes det på mig för att jag såg allmänt osäker ut tillsammans med en cigg?
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-24 08:32:36 följande:
    Vi får se vad som händer. Jag vill inte stressa in i något. Det enda som är aktuellt är att vid speciella tillfällen röka som en del i en förförelse eller sexuellt spel. Rökningen blir då en del i mitt nya (tillfälliga) utseende/personlighet.
    Precis så är det för min man och mig. ;) Som tur är verkar jag inte åka dit på cigarettrökning till vardags.... fy så jobbigt... men i ett rollspel - ja!
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (jo rå) skrev 2021-10-24 21:17:03 följande:
    Visst är det smart att göra så för att utesluta risken för beroende.

Fick själv höra som munblossrökande 15åring från andra fjortisar att jag ju inte kunde röka på riktigt och att det var löjligt att ta munbloss. Att höra sånt i den åldern gjorde ju att jag skämdes enormt och gömde mig för att lära mig halsbloss innan jag visade mig rökande igen.

Som äldre struntar man nog helt i om någon förgyller sin festkväll med lite munbloss även om vissa kanske ser eller iaf anar att det är munbloss. 

Eller så syntes det på mig för att jag såg allmänt osäker ut tillsammans med en cigg?
    Kul att du delade! 

Visste inte om att mitt mer åt munblossrökning hållet.:) Gott att slippa fastna i nikotinberoende när det kostar en hel del ekonomiskt utöver risk för lungbesvär. 

Tycker helt enkelt det är gott och festligt att röka när det är party! Om andra tycker det är sexigt på köpet... okej för mig... men inget avsiktligt från min sida. Har aldrig någonsin blivit kritiserad för munbloss! Hi, hi... Är heller inte äkta rökare. Storrökare har det jobbigt.

Ja på fritidsgården där jag spelade pingis ansågs det "tufft" att röka på discokvällarna precis som din erfarenhet... min bästis och jag feströkte bara. vet inte varför det ansågs som så coolt då. 

Svar på tråden Sambo vill att jag röker