• Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

• Svar på tråden Sambo vill att jag röker
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-24 08:32:36 följande:

Vi får se vad som händer. Jag vill inte stressa in i något. Det enda som är aktuellt är att vid speciella tillfällen röka som en del i en förförelse eller sexuellt spel. Rökningen blir då en del i mitt nya (tillfälliga) utseende/personlighet.

Hur går tankarna?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2021-10-26 20:47:32 följande:

Hur går tankarna?

Kan du inte hjälpa henne på traven genom att berätta lite om dina erfarenheter så hon förstår hur resultatet kan bli?

Hon vill ju ha en djupare förståelse.????
  • Anonym (Men alltså...)
    Anonym (Fnizz) skrev 2021-10-26 21:15:32 följande:

Den här tråden var minsann ganska underhållande.

Tips till alla er rökande lovers därute: om ni vill krydda till sexlivet än mer kan jag rekommendera er att rulla era egna små ciggisar och addera brajj i dom. No joke, det förhöjer känslan och kåtheten nått enormt.

Din kommentar är anmäld
  • Anonym (Fnizz)
    Anonym (Men alltså...) skrev 2021-10-26 21:18:25 följande:

Din kommentar är anmäld

What? Varför då?
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-26 21:10:01 följande:

Kan du inte hjälpa henne på traven genom att berätta lite om dina erfarenheter så hon förstår hur resultatet kan bli?

Hon vill ju ha en djupare förståelse.????

Jo jag har försökt längre upp i tråden att berätta lite hur det gick till för mig.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2021-10-26 22:13:28 följande:

Jo jag har försökt längre upp i tråden att berätta lite hur det gick till för mig.

Hejsan, jag såg det men tänker att lite detaljer kring hur du gör för att kåta upp din kille och hur du använder ciggen/rökningen för att förstärka detta tror jag hade varit intressant att förstå.
  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-10-31 14:29:19 följande:
    Hejsan, jag såg det men tänker att lite detaljer kring hur du gör för att kåta upp din kille och hur du använder ciggen/rökningen för att förstärka detta tror jag hade varit intressant att förstå.
    Hmm du vill ha detaljerna... TS (Fröken) har redan försökt berätta för dig längre upp i tråden hur det gick till... not tillräckligt för dig? 
    Anonym (Fröken) skrev 2021-10-26 22:13:28 följande:
    Om vi nämner våra detaljer för dig hur man gör för att kåta upp sin kille och hur man använder ciggen/rökningen för att förstärka detta, hur vet vi om nån "går igång" på våra stories? Vilket av momenten vill du veta? Sexig cigarettdoft, utmanande rökning i sättet eller vad? Nån här kanske kan stilla din nyfikenhet om du utvecklar dig lite mer.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (är typ sån) skrev 2021-10-31 16:02:27 följande:

Hmm du vill ha detaljerna... TS (Fröken) har redan försökt berätta för dig längre upp i tråden hur det gick till... not tillräckligt för dig? Om vi nämner våra detaljer för dig hur man gör för att kåta upp sin kille och hur man använder ciggen/rökningen för att förstärka detta, hur vet vi om nån "går igång" på våra stories? Vilket av momenten vill du veta? Sexig cigarettdoft, utmanande rökning i sättet eller vad? Nån här kanske kan stilla din nyfikenhet om du utvecklar dig lite mer.

Nu var det ju inte för min skull. ?Nyfiken kvinba? ställde frågan i hennes flrsta inlägg där hon vill förstå mer?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-10-24 08:32:36 följande:

Vi får se vad som händer. Jag vill inte stressa in i något. Det enda som är aktuellt är att vid speciella tillfällen röka som en del i en förförelse eller sexuellt spel. Rökningen blir då en del i mitt nya (tillfälliga) utseende/personlighet.

Hej,

Nu är vi lite nyfikma på om det hänt något?.
  • Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-10 23:03:58 följande:
    Hej,

Nu är vi lite nyfikma på om det hänt något?.
    Tyvärr händer det inget specifikt i denna frågan
Svar på tråden Sambo vill att jag röker