• Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

• Svar på tråden Sambo vill att jag röker
  • Anonym (Been there, are there)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-01-30 11:28:41 följande:

Hej
    Det har väl inte riktigt blivit som jag hoppades. Vid tillfällen är det riktigt mysigt men väldigt lite i vardagen. Hon kommer nog inte bli någon rökare men jag fortsätter att bearbeta så smått.
    vad var det som fick dig att föreslå att eökningen skulle bli en del av ert sexliv. Jag trodde att det främst var en ?killgrej??

Jag lärde mig att gilla den grejen i mitt förra förhållande, jag kände mig mer sexig och utmanande när jag rökte under sex. Berättade om det för min nya partner och det var lugnt för honom att testa. Konstigare vän så var det inte.
  • MysKalle

Är du rökfri så för faan fortsätt med det. Dumheter att börja med det skiten. Blir han inte kåt bara för att du inte har en cigg i käften bör man nog fundera 100 gånger till över vad problemet igentligen är. Så snälla va rädd om dig och skit i cigg. Bara en dyr belastning och inget annat 

• KlasG82

TS, om han sagt "jag tycker det är sexigt när tjejen käkar råttgift under akten", hade du gått med på det?

om inte, varför ska du gå med på något annat gift?

Jag föreslår att ni hittar något annat som ni båda kan uppskatta och som inte är beroende framkallande eller giftigt och cancerframkallande.

• Dirtyminded
    KlasG82 skrev 2022-02-03 08:27:00 följande:

TS, om han sagt "jag tycker det är sexigt när tjejen käkar råttgift under akten", hade du gått med på det?

om inte, varför ska du gå med på något annat gift?

Jag föreslår att ni hittar något annat som ni båda kan uppskatta och som inte är beroende framkallande eller giftigt och cancerframkallande.

Fast... det är ju kanske inte RIKTIGT samma sak?

Råttgiftet dör du av, omgående. En cigg medans tjejen strippar av sig kläderna, eller under själva knullet lär knappast förkorta livslängden nämnvärt? Flört
  • KlasG82
    Dirtyminded skrev 2022-02-03 12:42:46 följande:

Råttgiftet dör du av, omgående. En cigg medans tjejen strippar av sig kläderna, eller under själva knullet lär knappast förkorta livslängden nämnvärt? Flört

Säg kokain i stället då, principen är den samma.. 

Om TS nu klarat sig undan nikotinfällan hela livet varför börja trampa i det träsket? Sen innehåller cigaretter massor av vidriga kemikalier .. personligen hade jag nog valt "grönt" i stället ????

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2022-02-02 22:04:29 följande:
    Jag lärde mig att gilla den grejen i mitt förra förhållande, jag kände mig mer sexig och utmanande när jag rökte under sex. Berättade om det för min nya partner och det var lugnt för honom att testa. Konstigare vän så var det inte.
    Det är oerhört sexigt men trodde, som sagt, att det bara var killar som gick igång och att ni tjejer gör det för vår skull.
  • Anonym (är typ sån)
    Dirtyminded skrev 2022-02-03 12:42:46 följande:

... "problemet" Dirtyminded är "bara" att nikotin är j-t beroendeframkallande. m a o en j-a fälla att fastna rejält i.

... jag fixar feströkning och ja min kille love it i sovrummet innan ja du vet. Alla klarar inte hålla nikotinet till fest, blir fast i vardagen morgon till natt. väldigt inpyrt i bostaden, tapeter och tak påverkas av rökning. Omkring 20.000 lax om inte mer satsar storrökare varje år när missbruket dragit igång... Gillar hellre tändande sextoys för det beloppet...
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2021-12-29 19:01:03 följande:
    Det va en rolig uppdatering! Sånt gillas!
    Hej,
    Är det fortfarande hett och adderar rökningen fortfarande en speciell känsla för dig och mannen?
    Något spännande att berätta sedan senast?
    Kul med en liten uppdatering.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-03-14 17:26:35 följande:
    Hej,
    Är det fortfarande hett och adderar rökningen fortfarande en speciell känsla för dig och mannen?
    Något spännande att berätta sedan senast?
    Kul med en liten uppdatering.

Hej! 

Jo men det måste jag säga att det gör! Vet inte om det har hänt så jätte mkt sedan senast. Men njuter att av att kunna tända igång honom precis när jag vill. Sen att jag trivs förträffligt som rökare gör det ju inte sämre. 

Hur går det för er?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2022-03-14 21:18:54 följande:

Hej! 

Jo men det måste jag säga att det gör! Vet inte om det har hänt så jätte mkt sedan senast. Men njuter att av att kunna tända igång honom precis när jag vill. Sen att jag trivs förträffligt som rökare gör det ju inte sämre. 

Hur går det för er?

Härligt att det fungerar bra och fortfarande förundrad över din resa. Här har tyvärr inte hänt något mer än det jag skrev senast. Det går trögt.
    Röker du öppet inför dina föräldrar nu? Hur reagerade de?
Svar på tråden Sambo vill att jag röker