• Anonym (Fröken)

Sambo vill att jag röker

Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

• Svar på tråden Sambo vill att jag röker
  • Anonym (Nyfiken)

Återkom när du analyserat oss klart så även jag förstår hur vi är funtade.

Du skriver att du tyckte det var konstigt i början, vilket nog är naturligt. Hur känner du inför det nu? Utnyttjar du det på något sätt?

Som sagt?.spännande

• Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-14 12:50:15 följande:

Fråga på gammalt inlägg från TS?Hur reagerade dina föräldrar när du helt plötsligt började röka som vuxen?

Missat många inlägg här märker jag. Jag har inte berättat så ingående för dom att jag börjat röka.

Men va kul att din sambo köpt ett eget paket. Har man kommit så långt så känns chansen/risken ganska stor att man köper ett paket till. Köper du hem lite vin till helgen så lär det gå ännu fortare är min erfarenhet
  • Anonym (Nyfiken)

Jag tycker också att det känns riktigt bra nu och hoppas att hon kommer fortsätta och röka något mer till vardags. Samtidigt känner jag mig egoistisk i mina tankar och förhoppningar som vill att hon ska röka.

Ska jag stå tillbaka eller ska jag fortsätta att försöka få henne att röka?

Lite som du säger ?chans? eller ?risk?.

Jag vill så gärna men vet ju att det är skadligt.

Hur ska jag tänka?

• Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-21 21:51:35 följande:

Jag tycker också att det känns riktigt bra nu och hoppas att hon kommer fortsätta och röka något mer till vardags. Samtidigt känner jag mig egoistisk i mina tankar och förhoppningar som vill att hon ska röka.

Ska jag stå tillbaka eller ska jag fortsätta att försöka få henne att röka?

Lite som du säger ?chans? eller ?risk?.

Jag vill så gärna men vet ju att det är skadligt.

Hur ska jag tänka?

Bra fråga men så länge du inte tvingar henne så tycker jag inte att du ska stå tillbaka.

Nu vet jag inte hur hon tänker men för min del har det givit mig minst lika mkt tillbaka som för min sambo.

Jag ångrar inget. Sen tänker jag att det finns folk som börjar röka som 12-åringar och röker ett helt liv så då borde väl jag kunna röka ett halvt liv?

Hur mycket röker hon nu? Är hon positiv till det?
  • Anonym (Nyfiken)

Jag tvingar absolut inte men har varit tydlig med hur jag känner.

Hon röker inte speciellt mycket. Det har nog blivit ca 7-8 sedan förra lördagen. Egentligen är hon inte speciellt positiv.

På vilket sätt har det givit dig mycket förutom att sexet blivit så mycket bättre?

• Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-21 22:34:30 följande:

Jag tvingar absolut inte men har varit tydlig med hur jag känner.

Hon röker inte speciellt mycket. Det har nog blivit ca 7-8 sedan förra lördagen. Egentligen är hon inte speciellt positiv.

På vilket sätt har det givit dig mycket förutom att sexet blivit så mycket bättre?

Okej är ju ändå en ganska bra början.

Jag känner mig väldigt attraktiv inför min man, jag älskar att veta precis hur jag ska göra för att få honom att gå igång till max, jag älskar ärligt talat att kliva upp på morgonen o ta en kopp kaffe o en cigg, till vinet finns inget bättre än en cigg, när det är stressigt så finns det inget bättre än en cigg mm

Som du märker har jag verkligen blivit en rökare
  • Anonym (Nyfiken)

Tack för inspirationen!

Verkar som du landat helt rätt i det här. Grattis!

Röker du fortf en ask om dagen?

Hur fungerar det nu när vi (förmodar jag) ska återgå, åtminstone delvis, till jobbet?

Har du någon plan för hur du ska berätta för dina föräldrar och kollegor?

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-18 22:09:27 följande:

Återkom när du analyserat oss klart så även jag förstår hur vi är funtade.

Du skriver att du tyckte det var konstigt i början, vilket nog är naturligt. Hur känner du inför det nu? Utnyttjar du det på något sätt?

Som sagt?.spännande

Jag utnyttjar det i så motto att jag vet att jag alltid kan förstärka mina egna inviter och lustar :) Det konstiga i början och som jag känner än idag är att mannen så tydligt uppskattar och nästan går igång på allt som är kopplat till min rökning.

När det här började rökte jag bara vid sex, sen allt oftare med mannen även i vardagen men sen när det gick upp för honom att jag även rökte på egen hand, då blev han vrålsugen. Eller när jag sa att jag måste köpa cigg osv.

Jag fattar ju inte det riktigt, däremot har jag inget emot det och jag älskar de relativt få cigaretter jag röker varje dag. Att de dessutom attraherar mannen så mycket är en riktig bonus.
  • Anonym (Been there, are there)
    Anonym (Fröken) skrev 2021-09-21 22:44:17 följande:

Okej är ju ändå en ganska bra början.

Jag känner mig väldigt attraktiv inför min man, jag älskar att veta precis hur jag ska göra för att få honom att gå igång till max, jag älskar ärligt talat att kliva upp på morgonen o ta en kopp kaffe o en cigg, till vinet finns inget bättre än en cigg, när det är stressigt så finns det inget bättre än en cigg mm

Som du märker har jag verkligen blivit en rökare

Känner verkligen igen mig i de där favoritstunderna och de vill jag inte heller vara utan. Om du bara måste välja en cigg per dag, den som är allra allra godast, vilken väljer du då? Jag tycker att morgonciggen är överlägset den bästa. Den när jag slutar jobbet efter nästan fyra timmar utan är också en superhöjdare.
  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Been there, are there) skrev 2021-09-22 17:51:02 följande:

Känner verkligen igen mig i de där favoritstunderna och de vill jag inte heller vara utan. Om du bara måste välja en cigg per dag, den som är allra allra godast, vilken väljer du då? Jag tycker att morgonciggen är överlägset den bästa. Den när jag slutar jobbet efter nästan fyra timmar utan är också en superhöjdare.

Oj den va inte lätt men måste ja välja så måste det ändå bli kaffe och cigg på balkongen på morgonen. Kan tänka mig att 4 timmar utan cigg nästan blir som ännu en morgon cigg
Svar på tråden Sambo vill att jag röker