Regeringens el-fiasko
Bevis är det kanske inte, men en rad ganska starka indisier.
Återkom när du har sett videon och har något att säga om de fakta som presenteras.
Du har fel i detta.
Påstår du att jag har fel i mina slutsatser så får du argumentera för det.
Jönssons indicier blir inte mer sanna om jag lägger eller inte lägger fram andra teorier. Jönssons argumentation måste bygga på sin egen validitet - inte på att andra teorier motbevisar hans spekulationer.
Jämför med att T lägger fram ett påstående om att månen är gjord av ost och länkar till en video som visar detta,
Detta påstående bemöts med att videon inte ör en tillförlitlig källa för information, v uppenbara sköl.
Mot detta arugumenterar T att videon visar en rymdfärd, en picknickkorg, vin och bröd och månost läggs på detta bröd. - allt detta är indicier för att månen faktiskt är en ost och om ingen kan lägga fram andra bevis som motbevisar fakta om rymdraketer, rymdresor, picknickkorgar, vin och bröd och att månosten inte är stilton utan en annan sorts ost så gäller filmen som bevis för att månen faktiskt är en ost.
Att resonera och argumentera på detta sätt för Jönssons spekualtioner och att månen är en ost är naturligtvis ingenting annat än ett intellekuellt haveri.