Rataxes skrev 2022-04-28 13:19:14 följande:
Detta konstanta spammande av OT i så gott som varenda tråd gör att man tappar intresset öht.
Är det så förbannat svårt att hålla sitt SD-hat I de trådar som finns för just detta? Eller diskutera moderaterna i sin hattråd om M?
Inte för att jag skulle delta i svamlet ändå, de som ständigt envisar sig med att kleta fascism/ nazism på mig som libertarian får hålla på med det i sin egen lilla circle-jerk.
Det är inte svårt men det är medvetet. Det ingår i taktiken.
Det gynnar Partiet att spamma sönder alla diskussioner som inte är till Socialdemokraternas fördel.
.
Det är två punkter:
1) Sabba alla negativa diskussioner om S. Alla negativa budskap om Partiet måste tryckas bort från nätet/sociala media. Negativa bilder sätter sig hårdare än positiva bilder.
.
2) Spamma ut en flod av fake news om KD, M och SD med korta one-liners och en screenshot bild. Överallt. Hela tiden.
Du vet att det är lögn. Jag vet att det är lögn. Men Karin (54) som är inne på den delen av FL kasnke en gång i månaden ser ett sådant inlägg med något om KDMSD och "rasister" och så hålls bilden av
det blå-gula blocket som rasister vid liv. Varje väljare som kan fås att fortfarande tro att KDMSD är rasister är en vinst för Socialdemokraterna.
.
Ett väldigt billigt sätt för Socialdemokraternas att bedriva kampanj inför valet.
Och ta det som en komplimang att du blir personligt utsatt. Det betyder att du är viktig.