Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?
Jag kommer då inte på någon!
Jag kommer då inte på någon!
Sajten fryser sig så fantastiskt hela tiden, så har det varit några år nu och ingen verkar göra något åt det!? Dom verkar tycka det är normalt, och att det ska vara så!
Av alla sajter jag regelbundet besöker är FL den som funkar i särklass sämst. Diverse småfel skulle jag lätt kunna stå ut med om det inte vore för det otroliga laggandet man ständigt drabbas av. Det gör sajten närapå omöjlig och visst funderar jag ibland på att bara överge FL. Men...samtidigt gillar jag ju forumet, tycker om att läsa va andra tycker och tänker och även själv ibland skriva nåt. Det är oftast trevligt här. Va jag vet finns inget vettigt alternativ och därför fortsätter jag hänga här.
Men att inget görs åt dom tekniska problemen utan dom får pågå år ut och år in...det är så uppenbart att ägarna tyvärr slutat bry sig om FL och att sajten är döende. Känns jävligt trist faktiskt.
Vet ibland så kan man posta ett inlägg så tar det flera minuter innan det blir postat, och allt är bara stilla.
Som flera redan har skrivit så är det intressant att läsa här i forumet och se vilka olika liv andra lever och vilka olika åsikter folk har.
Men detta laggandet är något som kan störa mig enormt.
Jag tänkte först att det var min dator som krånglade,men nu inser jag att så inte är fallet.
Jag hoppas att det åtgärdas,för det är enormt frustrerande.
Det roliga är att man får aldrig ngt svar av ngn moderator eller ngn som helst feedback när man klagar. Är också ett lustigt sätt att ta emot kritik :)