• Anonym (Grå)

Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?

Jag kommer då inte på någon!

• Svar på tråden Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?
  • Anonym (Vadgörvihär?)
    hawthorne skrev 2020-11-08 10:10:14 följande:
    Jag gjorde det som du vet, varför undrar du? Jag gjorde det därför att det rimligtvis borde vara just litet.  Därför att det där som är stort och betydelsefullt bör man kunna hitta på andra ställen än på internet oavsett om det är forum eller inte.

Av ren nyfikenhet: vad är det som gör att du är här, trots att sajten laggar och är full av märkliga buggar?
  • Anonym (A)

Nu har jag fått ännu ett tomt meddelande från familjeliv. Nu blir jag nog bannad igen.

Det brukar bli så när man kritiserar.

Försvinner detta inlägget så vet ni varför.

• Anonym (A)

Kritisera sossar eller familjeliv leder ofta till ban här. Försvinner detta så vet ni.

• Anonym (Grå)

Det man funderar över, är ju varför dom aldrig fixar sajten???

• Moderator
    Anonym (A) skrev 2020-11-08 10:15:13 följande:
    Nu har jag fått ännu ett tomt meddelande från familjeliv. Nu blir jag nog bannad igen. Det brukar bli så när man kritiserar. Försvinner detta inlägget så vet ni varför.

Du är inte bannad. Det meddelandet dyker upp när en tråd rensas./Admin
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • hawthorne
    Anonym (Vadgörvihär?) skrev 2020-11-08 10:14:01 följande:

Av ren nyfikenhet: vad är det som gör att du är här, trots att sajten laggar och är full av märkliga buggar?
    Jag gnäller inte på sajten.
    Jag gnäller på dem som gnäller.

Jag tycker att sådana som ni är fascinerande, som gnäller och lastar över problemen på andra och samtidigt vägrar att ta eget ansvar för den egna upplevelsen.
  • Anonym (Vadgörvihär?)
    hawthorne skrev 2020-11-08 10:21:33 följande:
    Jag gnäller inte på sajten. Jag gnäller på dem som gnäller. Jag tycker att sådana som ni är fascinerande, som gnäller och lastar över problemen på andra och samtidigt vägrar att ta eget ansvar för den egna upplevelsen.

Att sajten laggar och har en massa buggar är ett faktum. Att vi är här ändå måste ju betyda att här finns något som väger upp de problemen, eller hur?
  • hawthorne
    Anonym (Vadgörvihär?) skrev 2020-11-08 10:31:06 följande:

Att sajten laggar och har en massa buggar är ett faktum. Att vi är här ändå måste ju betyda att här finns något som väger upp de problemen, eller hur?
    Alla sajter har mer eller mindre problem, det finns ingen som funkar helt felfritt.
    Nu handlade det om en sajt som funkar sämst av alla. Att det skulle finnas "något" som uppväger allt det här gnället är knappast troligt. Det måste handla om något helt annat som exempelvis att gnällmostrarna är energitjuvar.
  • Anonvm

Jag delar kritiken mot hur jä*la illa denna sida fungerar, helt hopplös design i grunden o på toppen av det så fungerar den också otroligt dåligt generellt.

Anledningen till att jag stannar kvar är att det är här jag hittat flest folk som har en väldigt annorlunda världsbild och syn på vad som är rättvist och jämställt mot min egen.
    Jag jag märkt att det utmanar mig och det leder till en hel del bra diskussioner, att bara omge sig med likasinnade blir bara att man sitter o bekräftar varrandra, det ger inget i längden....

Svar på tråden Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?