Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?
Jag kommer då inte på någon!
Jag kommer då inte på någon!
Det har varit otroligt segt ikväll. Har märkt av detta tidigare också. Puffar på teknik och hoppas de kan putta upp farten. För det är segt när man/Jag satt och väntade på att det skulle postas. Det tog 5 minuter Så något är galet.
Det roliga är att man får aldrig ngt svar av ngn moderator eller ngn som helst feedback när man klagar. Är också ett lustigt sätt att ta emot kritik :)
Moderator har svarat tidigare i tråden. Och jag slängde in mina 5 cent här ovan.
En annan sak som är irriterande är att om man fpr ett inlägg borttaget så får man bara ett pm med en kort sifferkod.
Och det går inte att svara på. Så man kan inte ställa några frågor om varför inlägget togs bort te x.
Och man vet inte ens vilket inlägg som har plockats bort eller i vilken tråd.
Det är dåligt,tycker jag.
Det har varit otroligt segt ikväll. Har märkt av detta tidigare också. Puffar på teknik och hoppas de kan putta upp farten. För det är segt när man/Jag satt och väntade på att det skulle postas. Det tog 5 minuter Så något är galet.
Segare sida får man leta efter. En sak jag funderar över är värt pengarna från reklamintäkterna går. Inte till IT iaf haha. Har aldrig riktigt fattat vem/vilka som driver FL eller hur många som är inblandade. Jobbar folk med det eller hur funkar det? Nån som vet?
Åh, som jag kan störa mig på att saten ''hoppar'' för att en annons dyker upp däruppe.
Jag störde mig ännu mer dock där sajten fick någon ''error'' när man hade skrivit ett inlägg och klicka på ''Skicka svar''. Då var man tvungen att skriva om sitt inlägg. Det har tydligen åtgärdats. Jag har i alla fall inte haft det bekymmer på väldigt länge.
Jag tycker det synd att sajten har sina konstigheter eftersom jag tycker det här stället är bra mycket mer trevligare än andra svenska forum..