• hawthorne

Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?

Varför sitter ni här och gnäller?
    Varför går ni inte över till åtminstone den näst sämsta och gnäller där istället?

• hawthorne
    Anonym (Vadgörvihär?) skrev 2020-11-08 09:42:50 följande:

Förmodligen för att här finns något som vi inte lyckats hitta någon annanstans. Men som sagt, fascinerande är det.
    Det där var världens sämsta ursäkt.
    Du står ut med världens sämsta sajt bara för att den har något litet du inte hittar någon annanstan istället för att stå ut med något som är bättre men saknar det där lilla extra?
    Kyss mig på måndag.

Jag tror att ni som gnäller är energitjuvar som hellre skyller allt på alla andra istället för att bidra till att det blir bättre.
    metromode.se/halsa/6-tecken-pa-att-du-ar-en-energitjuv-det-har-kan-du-gora-at-det/
  • hawthorne
    Anonym (Vadgörvihär?) skrev 2020-11-08 09:50:08 följande:

Vem sade att det var något litet? Uppenbarligen hittar vi något här som är så stort och betydelsefullt att det är värt besväret att stå ut md en ständigt laggande sajt med sömniga moderatorer.
    Jag gjorde det som du vet, varför undrar du?

Jag gjorde det därför att det rimligtvis borde vara just litet.  Därför att det där som är stort och betydelsefullt bör man kunna hitta på andra ställen än på internet oavsett om det är forum eller inte.
  • hawthorne
    Anonym (Vadgörvihär?) skrev 2020-11-08 10:14:01 följande:

Av ren nyfikenhet: vad är det som gör att du är här, trots att sajten laggar och är full av märkliga buggar?
    Jag gnäller inte på sajten.
    Jag gnäller på dem som gnäller.

Jag tycker att sådana som ni är fascinerande, som gnäller och lastar över problemen på andra och samtidigt vägrar att ta eget ansvar för den egna upplevelsen.
  • hawthorne
    Anonym (Vadgörvihär?) skrev 2020-11-08 10:31:06 följande:

Att sajten laggar och har en massa buggar är ett faktum. Att vi är här ändå måste ju betyda att här finns något som väger upp de problemen, eller hur?
    Alla sajter har mer eller mindre problem, det finns ingen som funkar helt felfritt.
    Nu handlade det om en sajt som funkar sämst av alla. Att det skulle finnas "något" som uppväger allt det här gnället är knappast troligt. Det måste handla om något helt annat som exempelvis att gnällmostrarna är energitjuvar.
Svar på tråden Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?