• flygrl

Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?

Av alla sajter jag regelbundet besöker är FL den som funkar i särklass sämst. Diverse småfel skulle jag lätt kunna stå ut med om det inte vore för det otroliga laggandet man ständigt drabbas av. Det gör sajten närapå omöjlig och visst funderar jag ibland på att bara överge FL. Men...samtidigt gillar jag ju forumet, tycker om att läsa va andra tycker och tänker och även själv ibland skriva nåt. Det är oftast trevligt här. Va jag vet finns inget vettigt alternativ och därför fortsätter jag hänga här.

Men att inget görs åt dom tekniska problemen utan dom får pågå år ut och år in...det är så uppenbart att ägarna tyvärr slutat bry sig om FL och att sajten är döende. Känns jävligt trist faktiskt.

• flygrl
    Ailith Charlotte Forumvärd skrev 2020-11-08 21:51:56 följande:

Det har varit otroligt segt ikväll. Har märkt av detta tidigare också. Puffar på teknik och hoppas de kan putta upp farten. För det är segt när man/Jag satt och väntade på att det skulle postas. Det tog 5 minuter Så något är galet.

Fast...inget personligt mot dig nu...MEN som flera andra redan påpekat har det vart så här segt i åratal nu. Har själv vart här sen 2016 och kan inte påminna mig det nånsin vart annorlunda. Och du och andra forumvärdar brukar då säga nåt i stil med det du sa nu meeen det blir ändå aldrig nån förbättring. Tycker det är väldigt trist för jag gillar ju verkligen FL. :/
Svar på tråden Finns det ens någon sajt som fungerar sämre än Familjeliv?