Vår letrozol resa- följas åt?
Kul att få följa er!
Har ni fått Ovitrelle någon av er? Själv tog jag Ovitrelle i måndags och imorgon ska jag på en till VUL för att se hur allting gått.
Kul att få följa er!
Har ni fått Ovitrelle någon av er? Själv tog jag Ovitrelle i måndags och imorgon ska jag på en till VUL för att se hur allting gått.
Kul att få följa er!
Hej,
Tog en dubbeldos letrozol cd 3-7, är nu på cd 13 och fick en blinkande smiley imorse med cb digital ägglossningstest, hoppas att det är på gång nu! Tyvärr är det sommarstängt hos min gyn så kan inte gå dit på vul eller kolla progesteronet efter en vecka, söker stöd här istället och hejar på oss alla!
Jag är på dag 12 efter ÄL och har haft en del symptom så kunde inte vänta längre. Testade med CB early och det var positivt. Jag är gravid!! :D
Tack snälla! Nu hoppas jag verkligen att graviditeten går bra. Jag oroar mig så lätt men försöker tänka positivt och behålla lugnet. Både jag och sambon är helt chockade, lär ta några dar innan nyheten landar haha..
Jag håller tummarna så hårt för dig! Berätta gärna hur det gick imorgon om du vill. Hört om så många som inte känner några symptom alls, det verkar vara rätt vanligt med. Hoppas du får ett plus imorgon!
Hoppar in här!
Fick mitt andra ma för 1,5 månad sedan. Det var 3:e försöket på letrozol. Nu har jag precis fått min mens efter den medicinska aborten och börjar letrozol om 2 dagar. Jag har egen ägglossning men brukar ägglossat runt dag 18-21 och jag fick letrozol så att den kan komma lite tidigare (nu 14-16). Hoppas så på ett plus snart igen även om jag är livrädd.
Ledsen för er som precis fått mens. Vi kämpar tillsammans <3
Åh vad härligt det skulle vara att bli gravid på bröllopsresan. Var åker ni? Hur gamla är alla här förresten? Är det första barnet? Själv är jag 29 och första barnet.
I september någon gång ska jag göra HyCoSy och min man ska lämna spermaprov. Har ni gjort det?
Åh, då är vi verkligen i samma situation, jag beklagar verkligen! <3 man är glad över att kunna bli gravid samtidigt som man är livrädd att man aldrig ska få en fullgången graviditet.
Ja kroppen har varit väldigt snabb tillbaka båda gångerna och idag är jag på cd 6 så imorgon är det sista tabletten letrozol.
Åh okej? tycker det är fel att läkare uttalar sig så. Här istället sa de ?kör på direkt när ni vill, vi hejar på er?.
När fick du ditt andra ma och hur många försök är du uppe i efter det?
Nu jäklar ska vi plussa, iaf innan 2021 är slut!! Kram
Är det någon som vet hur många försök med letrozol man rekommenderas göra innan man går vidare? Vad är nästa steg om det inte fungerar, är det IVF eller finns det annat däremellan? Om man skulle vilja gå vidare med IVF, hur fungerar det? Pratar man med sin privata gyn om det, och hur lång tid tar det innan man isf får börja? Jag bor i Skåne.