• Malin1299

Konstig smak o luktsinne

Hej har et tag tillbaka fått förnedrat smak o luktsinne väldigt konstigt lukt och smak som allt jag äter och dricker smakar väldigt anorlunda än tidigare? Kan man få så vid hjäntumör är väldigt orolig o googlar väldigt mycket o tänker på de konstan!!!!! Är 18 år gammal o har precis fått barn

• Svar på tråden Konstig smak o luktsinne
  • EpicF
    Pope Joan II skrev 2020-10-13 18:15:30 följande:

Lyssnade du på presskonferensen idag?

Missade den
  • Themis
    Pope Joan II skrev 2020-10-13 16:28:58 följande:
    Det går väl inte att förstå det här inlägget på så värst många olika sätt? 

"Senaste information är att det tar omkring 6 månader innan man eventuellt utvecklar antikroppar."
    Det kan jag dementera direkt.

Vi hade covid i mars/april och min man hade skyhöga antikroppar första veckan i juli (vilket var första chansen vi hade att göra antikroppstestet).

Samma sak för ett annat par vi känner, mannen hade antikroppar efter 4 månader.

Så den märkliga uppgiften ställer jag mig högst tveksam till.
    Var inte en rövhatt bara så ordnar det sig nog.
  • Pope Joan II
    Themis skrev 2020-10-13 20:19:22 följande:

Vi hade covid i mars/april och min man hade skyhöga antikroppar första veckan i juli (vilket var första chansen vi hade att göra antikroppstestet).

Ja, ännu så länge tycks det här på Familjeliv bara vara EpicF som känner till den nya informationen. Hennes arbetsplats fick enligt henne information om detta i tisdags förra veckan och hon själv i onsdags förra veckan.

Igår på presskonferensen gavs ingen ändrad information, så man undrar ju när resten av världen ska få kännedom om saken. Konstigt av WHO och FHM att lägga locket på nya rön. Verkligen märkligt!
  • EpicF
    Themis skrev 2020-10-13 20:19:22 följande:

Vilket är omkring 6 månader efter....
  • EpicF
    MinaBernt skrev 2020-10-13 15:57:14 följande:

Så du har inte hävdat att antikroppar mot covid-19 utvecklas först efter sex månader, tvärt emot vad all forskning visar på? Då har jag helt misstolkat dig. Du har nog rätt i att jag har problem med min läsförståelse.

Nej. Och det hade du sätt om du hade läst ordentligt.
  • EpicF
    Pope Joan II skrev 2020-10-14 17:07:05 följande:

Ja, ännu så länge tycks det här på Familjeliv bara vara EpicF som känner till den nya informationen. Hennes arbetsplats fick enligt henne information om detta i tisdags förra veckan och hon själv i onsdags förra veckan.

Igår på presskonferensen gavs ingen ändrad information, så man undrar ju när resten av världen ska få kännedom om saken. Konstigt av WHO och FHM att lägga locket på nya rön. Verkligen märkligt!

Kan bero på att det troligen inte är någon ändrad information.
  • Pope Joan II
    EpicF skrev 2020-10-14 19:41:37 följande:
    Nej. Och det hade du sätt om du hade läst ordentligt.
    Du skrev ju det här:

"Senaste information är att det tar omkring 6 månader innan man eventuellt utvecklar antikroppar."
  • Pope Joan II
    EpicF skrev 2020-10-14 19:42:15 följande:
    Kan bero på att det troligen inte är någon ändrad information.
    Du påstod det. Vill du ändra ditt påstående? 
  • EpicF
    Pope Joan II skrev 2020-10-14 19:42:23 följande:

Du skrev ju det här:

Omkring 6 månader.
    Pope Joan II skrev 2020-10-14 19:43:05 följande:

Du påstod det. Vill du ändra ditt påstående? 

Jag sa att det är den informationen vi har fått på mitt jobb. Den senaste informationen.
Svar på tråden Konstig smak o luktsinne