• Malin1299

Konstig smak o luktsinne

Hej har et tag tillbaka fått förnedrat smak o luktsinne väldigt konstigt lukt och smak som allt jag äter och dricker smakar väldigt anorlunda än tidigare? Kan man få så vid hjäntumör är väldigt orolig o googlar väldigt mycket o tänker på de konstan!!!!! Är 18 år gammal o har precis fått barn

• Svar på tråden Konstig smak o luktsinne
  • EpicF
    MinaBernt skrev 2020-10-12 22:01:11 följande:

Nej, förvisso inte. Däremot kan det underlätta för din egen del om du använder korrekt ordföljd och svensk grammatik när du skriver. Åtminstone om du har ett budskap som du vill ska nå fram till en svensktalande mottagare.

Det är familjeliv...
  • Pope Joan II
    EpicF skrev 2020-10-12 22:25:10 följande:
    Det är familjeliv...
    Vad menar du med det? Familjeliv är ju ett forum för diskussioner - om alla postar totalt obegripliga inlägg och sedan försvarar det med att "Det är familjeliv..." så finns det inte ens ett existensberättigande för forumet kvar. 

Du kanske ska läsa inlägget igen och se om du vill göra några ändringar i det? Jag kan inte ens med god vilja dechiffrera det du postade.
  • EpicF
    Pope Joan II skrev 2020-10-12 22:36:18 följande:

Vad menar du med det? Familjeliv är ju ett forum för diskussioner - om alla postar totalt obegripliga inlägg och sedan försvarar det med att "Det är familjeliv..." så finns det inte ens ett existensberättigande för forumet kvar. 

Du kanske ska läsa inlägget igen och se om du vill göra några ändringar i det? Jag kan inte ens med god vilja dechiffrera det du postade.

Det är familjeliv, dvs inget vetenskapligt.
  • Pope Joan II
    EpicF skrev 2020-10-12 23:11:16 följande:
    Ingen tror något annat heller, men vi måste ju - om det alls ska vara intressant - vara förmögna att skriva så att vi kan förstå varandra.

Om jag skriver: "On yauba notaretue aha!" och sedan framhärdar i att det är du har problem med läsförståelsen, hur känns det för dig?
  • MinaBernt
    EpicF skrev 2020-10-12 23:11:16 följande:

Nu var inte frågan, i det här fallet, om huruvida din text var vetenskaplig eller inte, utan vi andra i tråden förstår inte vad du menar då din mening bara är ord travade på varandra.

När det gäller vetenskaplig grund, så har du faktiskt inte rätt att sprida desinformation om coronaviruset, ens på Familjeliv.
  • EpicF
    MinaBernt skrev 2020-10-13 06:24:50 följande:

Nu var inte frågan, i det här fallet, om huruvida din text var vetenskaplig eller inte, utan vi andra i tråden förstår inte vad du menar då din mening bara är ord travade på varandra.

När det gäller vetenskaplig grund, så har du faktiskt inte rätt att sprida desinformation om coronaviruset, ens på Familjeliv.

Vilket jag inte gör heller.
  • MinaBernt
    EpicF skrev 2020-10-13 10:41:06 följande:

Vilket jag inte gör heller.

Så du har inte hävdat att antikroppar mot covid-19 utvecklas först efter sex månader, tvärt emot vad all forskning visar på? Då har jag helt misstolkat dig. Du har nog rätt i att jag har problem med min läsförståelse.
  • Pope Joan II
    EpicF skrev 2020-10-08 23:03:50 följande:
    Vem pratar om "hemlig information"? Att du inte har fått ta del av senaste information får du ta med din chef. Senaste information är att det tar omkring 6 månader innan man eventuellt utvecklar antikroppar.
    Det går väl inte att förstå det här inlägget på så värst många olika sätt? 

"Senaste information är att det tar omkring 6 månader innan man eventuellt utvecklar antikroppar."
  • EpicF
    Pope Joan II skrev 2020-10-13 16:28:58 följande:

Det går väl inte att förstå det här inlägget på så värst många olika sätt? 

"Senaste information är att det tar omkring 6 månader innan man eventuellt utvecklar antikroppar."

Fortfarande ingen felinformation.
  • Pope Joan II
    EpicF skrev 2020-10-13 18:14:01 följande:
    Fortfarande ingen felinformation.
    Lyssnade du på presskonferensen idag?
Svar på tråden Konstig smak o luktsinne