• Anonym (Lolla)

Ni som är på Tinder

Har flera tjejkompisar i 35-40 års ålder som har sina barn varannan vecka och spenderar extremt mycket tid på tinder. Allt känns så lätt alla ligger med alla och det äcklar mig. Vad tycker ni om Tinder? Hur mycket tid lägger ni på det?

• Svar på tråden Ni som är på Tinder
  • Anonym (asd)
    går det att filtrera på "har ej barn" på tinder?
  • Anonym (Tinder)

Träffade min fru på Tinder för två år sedan. 

jag var 29 år och hon 25 år. 

ingen av oss hade skaffat Tinder för att ligga runt, som åtminstone många av mindre vänner ansåg att det var till för. vi träffades och lärde känna varandra sakta, och älskar henne över allt annat. 

att dissa någon för att dom är på Tinder är ju bara trögt. 

• Meenos

är 33, kille o lagt ganska mycket på tinder, fått 2 dater på 1 år ungefär. Likar jag 500 stycken så matchar jag med kanske 20 stycken och jag skriver först, och är trevlig, så har 6 stycken svarat, varav 3 slutat skriva nästan direkt och resterande skriver kanske en kväll eller så, och så kanske kanske jag får 1date/ 500 likes. 

jag gillar faktiskt inte alla utan väljer bort det jag är ganska säker på inte skulle va intresserade alls samt de jag inte är intresserade av. 

är definitivt inte bara ute efter sex där utan vill ha långvarit men inte hittat mycket alls igentligen.

• Queen81
    jontebula skrev 2024-08-03 10:22:37 följande:

Tinder har förstört tjejer typ för all framtid

Intressant, hur har det förstört tjejer?
  • Anonym (ingen tinder)
    Meenos skrev 2024-08-02 23:17:06 följande:

är 33, kille o lagt ganska mycket på tinder, fått 2 dater på 1 år ungefär. Likar jag 500 stycken så matchar jag med kanske 20 stycken och jag skriver först, och är trevlig, så har 6 stycken svarat, varav 3 slutat skriva nästan direkt och resterande skriver kanske en kväll eller så, och så kanske kanske jag får 1date/ 500 likes. 

jag gillar faktiskt inte alla utan väljer bort det jag är ganska säker på inte skulle va intresserade alls samt de jag inte är intresserade av. 

är definitivt inte bara ute efter sex där utan vill ha långvarit men inte hittat mycket alls igentligen.

Jag blev less på tinder efter bara 2 veckor. Vad är det som är så roligt med att skriva med folk man inte känner? Framförallt i din ålder 33 år.
    Jag är själv samma ålder, och jag tycker tinder är för ungdomar som gillar chatta runt utan att det händer något. I våran ålder orkar man inte sånt om man inte är väldigt omogen.
  • Anonym (ingen tinder)
    Anonym (Lolla) skrev 2020-09-17 21:43:57 följande:
    Ni som är på Tinder

Har flera tjejkompisar i 35-40 års ålder som har sina barn varannan vecka och spenderar extremt mycket tid på tinder. Allt känns så lätt alla ligger med alla och det äcklar mig. Vad tycker ni om Tinder? Hur mycket tid lägger ni på det?

Jag la ner 2 veckor på tinder, det var lite för mycket, men ok för att få en bild vad det var för skräp.

Har en killkompis runt 35 som spenderar flera timmar om dagen i flera år, förstår inte hur man orkar och tycker det är så roligt? 

• Anonym (Välja och vraka)

Ja, som kvinna kan det innevarande så svårt där.

• Anonym (Nej tack)

Jag är snart i den åldern, har en son och genomgår strax en separation. Men jag kan aldrig se mig själv på Tinder. Jag hängde där när jag var 26 år, men idag är jag inte ute efter ett knull. Så nä, lämnar Tinder åt ungdomarna..

• Anonym (Välja och vraka)
    Anonym (ingen tinder) skrev 2024-08-03 13:51:57 följande:

Jag la ner 2 veckor på tinder, det var lite för mycket, men ok för att få en bild vad det var för skräp.

Har en killkompis runt 35 som spenderar flera timmar om dagen i flera år, förstår inte hur man orkar och tycker det är så roligt? 

Han kanske får utdelning och mersmak.
    Kan lätt bli ett beroende, som alkohol och att man måste fylla på med nytt hela tiden.

Man hör de som snackar och säger att "Nu har jag tre tjejer på gång samtidigt, men vet inte vem jag ska träffa först"
    Hört ungefär samma av kvinnor. "På onsdag ska jag träffa A och på fredag ska jag möte B"
  • Anonym (ingen tinder)
    Anonym (Välja och vraka) skrev 2024-08-03 14:58:04 följande:
    Han kanske får utdelning och mersmak.
    Kan lätt bli ett beroende, som alkohol och att man måste fylla på med nytt hela tiden.

Man hör de som snackar och säger att "Nu har jag tre tjejer på gång samtidigt, men vet inte vem jag ska träffa först"
    Hört ungefär samma av kvinnor. "På onsdag ska jag träffa A och på fredag ska jag möte B"
    Ja, beroende av tinder, tack och hej för mig.
    Någon sådan vill iallafall inte jag ha. 
  • Anonym (Malin)

Jag är en 38 årig varannan veckas mamma som hänger en del på tinder. Singel sen ett år och vill inte ha något förhållande just nu men vill ha sex. Så för mig är tinder smidigt och lätt att hitta någon för sex. Dock så träffar jag bara killarna/männen veckorna jag inte har barnen

• Anonym (skriver)
    Anonym (Malin) skrev 2024-08-03 22:36:54 följande:

Jag är en 38 årig varannan veckas mamma som hänger en del på tinder. Singel sen ett år och vill inte ha något förhållande just nu men vill ha sex. Så för mig är tinder smidigt och lätt att hitta någon för sex. Dock så träffar jag bara killarna/männen veckorna jag inte har barnen

Är det över 100 män som plingar in på din tinder?
  • Anonym (Ella)

Jag och min pojkvän sedan 5 år träffades via tinder 😊 men träffade absolut en hel del grodor innan jag hittade min prins!

• Hans71

Har provat tinder men tog bort det eftersom jag inte fick någon kontakt o har legat rätt lågt i 1år nu blev jag övertalad o prova fbdeiting matchat med 3st inget svar än så länge.

• Anonym (wellshit)

Alla ligger med alla? Åh fan det har jag missat Skrikandes
    Jag har bara träffat en kvinna därifrån som ville ligga när jag var yngre, alla de andra tjejerna vill bara ha förhållande och har noll intresse för att ligga (med mig). Men jag tycker det känns så dumt att ha förhållande först innan man ens legat en gång

• Anonym (Finns hopp)

Både jag själv och flera nära vänner har hittat sina respektive på tinder. Två av oss gifter oss med våra "tinderdejter" nästa år. Finns såklart oseriösa på Tinder men finns seriösa också, det man är ute efter får man väl helt enkelt göra klart från början :)

Svar på tråden Ni som är på Tinder