• Anonym (Lolla)

Ni som är på Tinder

Har flera tjejkompisar i 35-40 års ålder som har sina barn varannan vecka och spenderar extremt mycket tid på tinder. Allt känns så lätt alla ligger med alla och det äcklar mig. Vad tycker ni om Tinder? Hur mycket tid lägger ni på det?

• Svar på tråden Ni som är på Tinder
  • Anonym (qq)

Hur kan man som kvinna misslyckas med Tinder?? Alla kvinnor med puls drunknar i likes från kåta killar.

• Anonym (Anders)

Hej.

Jag finns på Tinder och jag träffar flera kvinnor där. Många har jag också träffat i riktiga livet och haft sex med. Den bästa svarrepliken som brukar funka är:

- Hej - vad fina ögon du har - ska vi ligga?

De som svarar är garanterat intresserade av att ha sex. Testa själv - det är riktigt kul. Det roligast är att skaffa en kvinna och ta en date och sedan leder man in samtalet på att jag måste övernatta och om hon vill följa med på hotellet. Det brukar ge utdelning med ca 50% av gångerna. 

Ha det så kul.
    Anders.

• Anonym (Milf:))

Har dejtat mycket på Tinder tidigare. Resulterade i ett par träffar som ledde till sex och en start på en relation. Men fick hundratals förslag så det är ju alltid trevligt:)

Insåg att den här typen av sex inte ger mig något. Har Tinder nu men chattar bara. Underbart vad mycket man lär sig om män och allt runtomkring.

Tycker att man lätt kan bli ett tömhål för män på såna siter. Men finns obegränsat med sex med snyggingar för de kvinnor som vill

• Anonym (op)
    Anonym (kille) skrev 2020-09-20 01:55:19 följande:
    Alla ligger med alla? Jaha? Som kille är det i regel väldigt svårt att få napp där om man inte tillhör en viss elit.
    Så kan det inte vara när mitt ex får napp där hela tiden av hyfsat snygga kvinnor. Han är ingen elit, högst ordinär.
  • Anonym (kille)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 11:50:21 följande:
    Så kan det inte vara när mitt ex får napp där hela tiden av hyfsat snygga kvinnor. Han är ingen elit, högst ordinär.
    Självklart är det mycket svårare för män att få matchning än kvinnor. En undersökning jag läste om stod att 0.6% matchar för män och över 10% för kvinnor. 

Är du säker på att ditt ex talar sanning? Har du sett alla hans matchningar och har du sett hur många han swipar på? Kanske han har bra foto på sig eller han kanske har nåt i utseendet som attraherar kvinnor, som du gjorde?
  • Anonym (op)
    Anonym (kille) skrev 2020-09-20 12:20:06 följande:
    Självklart är det mycket svårare för män att få matchning än kvinnor. En undersökning jag läste om stod att 0.6% matchar för män och över 10% för kvinnor. 

Är du säker på att ditt ex talar sanning? Har du sett alla hans matchningar och har du sett hur många han swipar på? Kanske han har bra foto på sig eller han kanske har nåt i utseendet som attraherar kvinnor, som du gjorde?
    Han har en karismatisk personlighet, men det förklarar ju inte matchningen :)
    Han är inte klassiskt snygg, men inte ful.

Jag vet att han alltid haft lätt att få kvinnor i andra sammanhang, han har ingen anledning att ljuga, eftersom han vill ha mig tillbaka så hade det varit bättre om han inte legat runt på tinder, och det vet han.
  • Anonym (ökenråtta)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 11:50:21 följande:
    det är hyfsade ligg, med eliten så blir det fantastiska ligg
  • Anonym (ökenråtta)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 12:30:49 följande:
    Han har en karismatisk personlighet, men det förklarar ju inte matchningen :)
    Han är inte klassiskt snygg, men inte ful.

Jag vet att han alltid haft lätt att få kvinnor i andra sammanhang, han har ingen anledning att ljuga, eftersom han vill ha mig tillbaka så hade det varit bättre om han inte legat runt på tinder, och det vet han.
    fast det går bättre för såna killar, än för såna som mig, jag fick nobben av en tjej för att jag var oskuld, hon hade hellre velat ha en kille som ditt ex
  • Anonym (op)
    Anonym (ökenråtta) skrev 2020-09-20 12:40:16 följande:
    fast det går bättre för såna killar, än för såna som mig, jag fick nobben av en tjej för att jag var oskuld, hon hade hellre velat ha en kille som ditt ex
    Hon kanske tänker att det finns nån konstig anledning till det, eller att du inte kommer nöja dig med en tjej om du är oskuld med henne. De flesta verkar ju vilja prova så många tjejer som möjligt.
  • Anonym (ökenråtta)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 12:52:18 följande:
    Hon kanske tänker att det finns nån konstig anledning till det, eller att du inte kommer nöja dig med en tjej om du är oskuld med henne. De flesta verkar ju vilja prova så många tjejer som möjligt.
    jag vet inte hur hon tänkte, det var nog mer att hon ansåg sig vara elit, och ville ha en sån kille, hon bad om ursäkt vid ett senare tillfälle, tyckte själv att hon betett sig omoget
Svar på tråden Ni som är på Tinder