• Anonym (Lolla)

Ni som är på Tinder

Har flera tjejkompisar i 35-40 års ålder som har sina barn varannan vecka och spenderar extremt mycket tid på tinder. Allt känns så lätt alla ligger med alla och det äcklar mig. Vad tycker ni om Tinder? Hur mycket tid lägger ni på det?

• Svar på tråden Ni som är på Tinder
  • Letitdream
    Anonym (Milf:)) skrev 2020-09-20 11:25:38 följande:

Har dejtat mycket på Tinder tidigare. Resulterade i ett par träffar som ledde till sex och en start på en relation. Men fick hundratals förslag så det är ju alltid trevligt:)

Insåg att den här typen av sex inte ger mig något. Har Tinder nu men chattar bara. Underbart vad mycket man lär sig om män och allt runtomkring.

Tycker att man lätt kan bli ett tömhål för män på såna siter. Men finns obegränsat med sex med snyggingar för de kvinnor som vill

Låter väldigt trevligt. Jag gillar milfar =)
  • Anonym (kille)
    Letitdream skrev 2020-09-20 15:37:03 följande:
    Låter väldigt trevligt. Jag gillar milfar =)
    Vilken kille gör inte det!?
  • Anonym (kille)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 12:30:49 följande:
    Han har en karismatisk personlighet, men det förklarar ju inte matchningen :)
    Han är inte klassiskt snygg, men inte ful.

Jag vet att han alltid haft lätt att få kvinnor i andra sammanhang, han har ingen anledning att ljuga, eftersom han vill ha mig tillbaka så hade det varit bättre om han inte legat runt på tinder, och det vet han.
    Ok, men det är inte vanligt att män har lätt att få kvinnor i andra sammanhang heller så det har nog nåt med hans personlighet att göra.
  • Eena

Jag har Tinder men använder det inte för "enkelt sex". Har dejtat en del genom det men aldrig träffat någon enbart för sex. Märker att en del killar har det som strategi men sållar bort dem innan dejt

• Anonym (Pelle)

Alldeles för mycket. De flesta kvinnor är feta och har 3-4 barn. Totalt ointressant. Men man hoppas ju att det ska finnas någon fin kvinna att swipa höger på. Men ikke... waste of time.

• Baxtet
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 12:30:49 följande:
    Han har en karismatisk personlighet, men det förklarar ju inte matchningen :)
    Han är inte klassiskt snygg, men inte ful.

Jag vet att han alltid haft lätt att få kvinnor i andra sammanhang, han har ingen anledning att ljuga, eftersom han vill ha mig tillbaka så hade det varit bättre om han inte legat runt på tinder, och det vet han.
    Fast det kan ju ändå vara så att han säger det för att göra dig svartsjuk
  • Anonym (op)
    Baxtet skrev 2020-09-20 21:02:00 följande:
    Fast det kan ju ändå vara så att han säger det för att göra dig svartsjuk
    Visst, men vi har en historia av att min svartsjuka inte direkt är en fördel i vår relation, så jag tror inte han känner att han hade vunnit på det. Snarare är det så att jag fick reda på en av tjejerna, och han ville vara ärlig.
  • Anonym (op)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-09-20 20:02:04 följande:

Alldeles för mycket. De flesta kvinnor är feta och har 3-4 barn. Totalt ointressant. Men man hoppas ju att det ska finnas någon fin kvinna att swipa höger på. Men ikke... waste of time.

En fråga, varför hänger du på familjeliv om du inte gillar kvinnor med barn? Tänker att andra forum nog hade passat bättre isåfall?
  • Anonym (kille)
    Anonym (op) skrev 2020-09-20 22:30:11 följande:
    En fråga, varför hänger du på familjeliv om du inte gillar kvinnor med barn? Tänker att andra forum nog hade passat bättre isåfall?
    Är familjeliv en dejtingapp?
  • Anonym (op)
    Anonym (kille) skrev 2020-09-20 23:56:02 följande:
    Är familjeliv en dejtingapp?
    Nej, men personen uttrycker ju väldigt ofta att han har issues med kvinnor som har barn och kvinnor som inte har underviktigt bmi, tänker att han då lägger väldigt mycket tid på ett forum där han får andra att kanske må dåligt eller diskutera med personer han egentligen ser ner på. Barn och familj verkar han heller inte ha
Svar på tråden Ni som är på Tinder