• Hans71

Ni som är på Tinder

Jag är på tinder o matchar sällan med någon har haft kontakt med några stycken kvinnor oftast skriver dom några gånger o hoppar vidare har hängt där av o till i 4år men aldrig träffat någon varken där eller på någon annan appar heller.

• Hans71

Någon I tråden skrev att dom sökt inom 30km jag får vara glad om jag matchar med någon inom 30mil

• Hans71

Någon I tråden skrev att dom sökt inom 30km jag får vara glad om jag matchar med någon inom 30mil

• Hans71
    KatjaL skrev 2023-06-25 09:32:37 följande:

Använder inte Tinder av just den anledningen. Det är för sexbetonat och inget för mig som söker något seriöst.

O vart hittar man någon seriös då.
  • Hans71
    KatjaL skrev 2023-06-25 11:58:04 följande:
    Bättre att prova på etablerade datingsiter som funnits länge, som Happypancake t.ex.
    Har hängt där i 3år inget napp tuvärr
  • Hans71

Kanche lika bra o vänta tills någon dam dyker upp efter vägen då o skita i allt köpa älghund i stället så i dessa gämnstäldhetens tidevarv så får väll damerna leta upp mej I stället eller dras med dom män som blir kvar o som skickar kukbilder. Det verkar som det är bara dom som är nog attraktiva. Vi andra får ta ekan o ro ut o meta abborrar då får man hugg.

• Hans71
    wifey33 skrev 2023-08-12 00:27:56 följande:

Har blandade erfarenheter som tjej av Tinder. Nästan vid alla dejter har mannen förutsatt att jag ska ligga med dom per automatik. Några har det blivit men tyvårr inget mer än så. Träffar numera mest genom mer seriösa relationssidor.

Som vilken då
  • Hans71

Har provat tinder men tog bort det eftersom jag inte fick någon kontakt o har legat rätt lågt i 1år nu blev jag övertalad o prova fbdeiting matchat med 3st inget svar än så länge.

Svar på tråden Ni som är på Tinder