Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Vi som själva väljer ur omgivande biomassa, jagar och äter upp våra byten vet att det inte är så saker fungerar.
Mjau.
Men låt dem hoppas medans vi andra roar oss.
Ts verkar vara bitter. Kanske för att hon aldrig får något riktigt napp, utan får nöja sig med att lite då och då få en liten stund med gifta män? Då blir det många ensamma stunder.
Ts känner sig stolt,
Ts verkar vara bitter.
Studerar du på konstfack? Låter som att det här är en inlämningsuppgift i något.
Och dessutom ha ett behov av att starta en sån här tråd och berätta hur fantastiskt det är.
Kanske är det för att provocera och lyfta upp problem/möjligheter till ytan. TS visar på ett bra sätt hur fördömande kvinnor kan vara mot varandra,
Uttryck som "låt bli upptagna män" visar på att man ser "sina män" som näst intill infantila känslolösa individer som lockas av andra kvinnor.
Män som upplever sig som bortglömda och känslomässigt svältfödda i sina relationer/äktenskap kommer att söka bekräftelse på annat håll.
Kvinnor som äntligen kommit ut från jobbiga relationer kommer alltid att söka efter tillfälliga partners utan krav på fortsatt relation.
Det är bara så det är.
Är man rädd om sin partner eller make måste man se till att hålla relationen levande.
Vad skulle krävas för att få till det med en gift man? Verkar ju inte vara någon bedrift alls? Alldeles för många som lyckas med det eftersom de gifta männen, är de enklaste bytena.
Jag tror det är mycket svårare att ha ett längre förhållande. Därför föredrar jag att vara singel. Sex är inget problem, varken för mig eller andra singlar, då det finns obegränsat med män som är villiga.