Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Jaha) skrev 2020-11-05 09:49:02 följande:
    Det passar ju bättre i andra provokationstrådar. Kanske dags att starta en ny?

"Jag åker till Gotland i helgen under skärpta pandemi-restriktioner, och jag njuter av det".
    Det går både färjor och flyg till ön som är coronaanpassade!
    Surprise!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kim) skrev 2020-11-06 09:04:14 följande:

Håller med LIf. Är nyfiken på hur du fiskar upp dem. Sett frågan tidigare i tråden men inte sett något svar. Är det ungefär samma sorts män eller stor variation. Någon favorit typ? Ålder? Mm. Vilka kriterier har du?

Sedan avråder jag starkt från Gotlandsresa. Följ FHM råd. Fast då blir det ju inget ligga för du bor ju inte ihop med männen. Himla krångligt hörru

Jag är redan på väg så din avrådan får du ge någon annan.
    Läste du inte att jag reser med en väninna?
    Jag ska inte träffa någon man där heller.

Så himla tråkigt hörru!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-11-06 15:42:22 följande:
    Bara för att det går betyder inte det att det är särskilt vettigt, och nöjesresor bör man avstå ifrån. Detta är OT för tråden och jag förstår att en djupare diskussion med dig om detta inte kommer leda någon vart.
    Du har helt rätt i att det är ot och jag tänker inte diskutera det.
    Det ger jag dig rätt i.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-11-07 19:58:20 följande:

TS är ju på Gotland nu med en vän, och vill knappast sitta och skriva i denna tråd.

Helt riktigt, jag har haft en jättetrevlig helg men nu är det snart måndag och arbete igen.

Gotland är verkligen underbart!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-11-08 03:53:47 följande:
    Hon brukar inte svara på frågor ändå.
    Åjo, nog har jag svarat på frågor alltid!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-11-08 20:13:22 följande:
    Nej det gör du inte.
    Vet du vad?

Jag tycker du ska klicka på "visa endast" och läsa vad jag skrivit.
    Kanske jag inte svarar på alla frågor, det står mig faktiskt fritt. Men att jag inte skulle svara på frågor, det stämmer inte.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-11-08 22:52:22 följande:
    Självklart får man välja det själv. Så menade jag inte. Sa bara att du struntar i en del frågor, vilket är ganska tråkigt.
    Jag kanske har missat dem, jag vet inte vad du menar för frågor specifikt.
    Eller så har de ställts av personer som jag avslutat diskussionen med, det är också en möjlighet.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kim) skrev 2020-11-09 20:06:40 följande:

Hur träffar du männen? Hur får du eller hur tar du kontakt?

Vilka är dina kriterier för männen?

Men än det självklara - att de är upptagna.

Jag har skrivit ett flertal gånger att jag träffar dem på olika ställen, på olika sätt. Det finns ingen klarare svar än så.

Mina kriterier... tja, han måste tilltala mig rent utseendemässigt. Han måste ha något att erbjuda som jag vill ha.
    Han får inte vara en gnällspik som bara ska tjata om frun, ungarna eller annat valfritt som inte intresserar mig.
    Han får inte vara för "på" utan måste respektera att jag inte är intresserad av mer än lite lek.
    Det är ingen nackdel om han kan vidga mina vyer, både fantasimässigt som rent geografiskt för våra möten.

Och som du själv skriver, att de är upptagna. Det är den bästa försäkringen för att slippa ett plåster.
    Cavill skrev 2020-11-09 21:04:38 följande:
    Jag har frågat det flera gånger. Älskarinnan vägrar svara på det. 
    Ibland händer det... 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-11-09 21:50:11 följande:
    Ja, en vagare formulering än den där går väl inte att få till.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (LOL) skrev 2020-11-09 22:10:37 följande:

Hade en kompis i tonåren som endast fick upptagna män (dvs inget positivt) för ingen singel ville ha henne.

Det är bara för dig att ta skräpet ;)

Många fruar är trötta på sina primitiva män och skiter i om han sätter på något luder

Ända sedan jag själv var i tonåren har jag förstått vilken självrespekt (läs 0) och karaktär man har när man väljer upptagna män.

Låt karma ta dig

Kram {#emotions_dlg.flower} tänk på hjärtat. Hjärta
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!