Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-31 14:03:15 följande:
    Du bör försöka inse att ditt behov av att försöka brädda andra kvinnor genom att ligga med deras män enbart visar på din dåliga självbild. Du framstår som en skolgårdsmobbare som mår dåligt och därför försöker framhäva dig själv genom att utmåla dig själv som bättre än andra. Sanningen är att du inte har en aning om hur dessa män har det hemma, hur deras fruar är eller hur männen behandlar sina fruar och barn (ja förutom att de är lögnaktiga och själviska bedragare då).

Det är ett tips till dig att tänka på om du inte vill framstå som otroligt skadad.
    Senaste uppdatering:

"De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens."

Det enda svar du kommer få är:

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Girl) skrev 2020-10-31 14:16:27 följande:
    Jag tror att vissa män har stort behov av sex, är sexfixerade/sexmissbrukare och då spelar inget annat som helst roll. Min kusin hade en sån man som hon till slut dumpade. Vissa män anser sig vara bättre än kvinnor och tycker att de har rätt till både familjeliv och älskarinnor utan samtycke från sin fru/sambo. Vissa vill ha spänning och sätter sin relation på spel med andra ord männen värdesätter inte kvinnor överhuvudtaget. De vill bara köra sin grej utifrån sitt behov och då fungerar det med någon som dig då du inte vill ha något seriöst eller är i behov av en man mer än njutning för stunden.

Jag är glad att du INTE fastnar för någon av dessa män för de är verkligen inte värda att ha. Är de otrogna nu lär de inte vara trogna senare heller. Vissa kanske men majoriteten har väl fått mersmak av det förbjudna som de anser sig ha rätt till.
    Finns inte en chans att jag skulle fastna för en av mina lekamrater. Jag är inte det minsta intresserad av någon relation.
    Allra minst med någon som har en klase småungar där hemma.

Vad de anser sig ha rätt till bryr jag mig inte heller om, jag pratar inte med dem om sånt. Jag skiter i vilken anledning de kan tänkas ha att ha ett äventyr på sidan om. 
    Helt uppenbart är dock att jag ger dem något de saknar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Girl) skrev 2020-10-31 14:30:30 följande:
    Nä, beroende verkar hon inte vara utifrån vad jag läst. Utan mer att hon själv väljer dessa män.

Är en kvinna självcentrerad om hon väljer leva sitt liv som hon vill? Varför krävs det alltid av kvinnor att tänka på andra?

Om hon vill nu ligga med någon och en het man dyker upp, är det kvinnans skyldighet att kolla om mannen är gift? Det är väl mannens uppgift att informera. Beslutet att ligga med någon annan när man är gift ligger hos den som är gift. I detta fall så är det gifta männen som ska skämmas eller må dåligt.

Sen kan såklart Ts inte klanka ner på kvinnor ?som inte kan tillfredställa? sina män. Vem vet var problemet ligger? Det kan finnas andra problem som gör att sexlivet suger i förhållanden. Sjukdom, stress, orkeslöshet, får inget tillbaka etc. Kvinnor gör mycket mer hemma utan mycket respons från sina män. Många Män bara förväntar sig mycket. Så försiktighet innan det klankas på kvinnor.
    Helt rätt uppfattat!
    Jag har inte någon skyldighet att kolla upp om det eventuellt existerar en fru eller sambo.
    Hettar det till så hettar det till!

Anledningarna till att mannen väljer mitt sällskap intresserar mig inte. Men som sagt, skulle livet därhemma vara perfekt så hade han knappast gjort det.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Black cat) skrev 2020-10-31 17:09:31 följande:
    Husvagn?

Framgångsrika heta män sitter väl inte med en fattig husvagn heller? En stor fet husbil möjligen eller en 50-fots segelbåt.
    Haha, jag bara drog till med något!
    Menade bara deras livsstil, den kan se ut på många sätt.

Själv är jag inte intresserad av vare sig hursvagnar eller husbilar. Jag bor på hotell om jag är på turné.

Vad är det för fel på husvagn enligt dig, om husbil är så mycket bättre? En husvagn kan ligga på runt miljonen i inköp, hur är det fattigt tycker du?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-11-01 08:28:00 följande:
    Att påtala att du exponerar din dåliga självbild och förakt för andra kvinnor är inte att ställa en diagnos som amatörpsykolog. Det är bara att konstatera det uppenbara.

Och nej: du bestämmer inte när andra ska sluta skriva intråden Underbart roligt att du tror dig kunna sätta upp sådana regler.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-11-01 11:19:58 följande:
    Du talar väldigt nedvärderande om de män du ligger med. De har "en klase småungar där hemma", du är inte ett dugg intresserade av dem som personer etc. Jag har svårt att se att man kan ha sex med någon man så uppenbart föraktar. Själv är jag enbart intresserad av sex med personer jag vill ha en relation med (min man).

Du ger dem något de vill ha, absolut. Det är dock inte så självklart att du ger dem annat sex än vad frun gör.
    Du behöver inte förstå, det är helt i sin ordning.

Jag föraktar inte dessa män, jag är bara fullständigt ointresserad av deras privatliv och hemförhållanden.

DU har svårt att förstå hur man kan ha sex med en person man inte har en relation med. För mig är det absolut inga problem. Jag vill ju inte ha någon relation. Dock älskar jag sex och då passar det mig perfekt.

Hur han knullar tanten därhemma, om han gör det öht, är jag fullständigt ointresserad av. Varför i hela världen skulle jag bry mig om det?

Och en klase småungar är det sista jag skulle vilja få på halsen. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-11-01 11:08:37 följande:
    Jodå, du ligger ju enbart med äckliga patrask så visst kan de ha ett perfekt förhållande på hemmaplan och ändå kn*lla dig ibland. Hade det varit bra män så hade de inte legat med dig oavsett hur situationen är därhemma.
    Påminnelse, ifall svagbegåvning gör dig lite glömsk.

Du är bara jobbig så jag avlutar här och nu med att bemöta dig.
    (Du är som en gammal repig LP-skiva som fastnat i samma spår.)

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-11-01 11:43:30 följande:
    Du har ju uppenbart en del åsikter i frågan om hans liv där hemma/sexliv/vad som ev fattas honom eller hur rosenskimrade han har det. Du verkar fokusera en hel del på att du erbjuder honom just annorlunda upplevelser i sängen än vad han får på annat håll. Jag nämnde bara att det inte på något vis behöver vara just så (som en del i en debatt). Sexet kan han ha bättre därhemma, men ändå vara en skitstövel och tex söka spänning.
    Det är inte åsikter, det är antaganden.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-11-01 12:42:23 följande:
    Fast vad vet du egentligen om det om du inte är intresserad av hur de har det därhemma?
    Och varför bryr du dig överhuvudtaget om det?

För att inte bry dig så tycker jag du fokuserar väldigt mycket på mannens fru och deras förhållande.

Tack,det var snällt sagt.
    Vad får dig att tro att jag bryr mig?
    Jag antar att något får männen att hoppa över skaklarna, är det så konstigt?

En lyckligt gift familjeman riskerar nog inte allt för att ha en älskarinna på sidan om. Varför skulle han?

Vasågod, du är ju en av de få som klarar bedriften att hålla en god ton oavsett vem du diskuterar med.
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-11-01 12:59:15 följande:
    Haha....otroligt komiskt att du tar åt dig så mycket och blir lite tjurig

Jag skriver hur mycket jag vill, det är ett öppet forum
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!