Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Hej då.
Nu får hon skrika för döva öron.
Tråden handlar väl knappast om medkänsla. Den handlar om att det kan kännas skönt att vara med en person som redan är upptagen för att en då vet att det inte kommer bli något seriöst vilket är precis det som en vill vara säker på att det inte blir.
Det är inte olagligt att inte ha medkänsla för någon som blir bedragen. Det är heller inte olagligt att vara den som bedrar.
Jag är också på ts sida.
Ibland hoppas jag att frun är som t ex anonyma alma, då kan hon faktiskt ha det om hennes gubbe väljer en njutningsfull stund med någon annan.
Är man så bitter och hatiskt på nätet så lär man knappast vara speciellt trevlig irl.
Utöver det så ska jag ses med någon för en drink på lokal om ett par timmar. Så ni får klara er utan mig i kväll.
Varsågod säger jag bara. Anledningen till att inte jag ligger med honom är att han är förjäkla tråkig i sängen, men du kanske nöjer dig med det?
Jag orkar inte läsa hela tråden, men på vilket sätt plockar du russinen ur kakan?
Han är dålig i sängen
Han bara sitter och spelar dator hemma medan jag sköter allt med barn och jobb, och det är oattraktivt.
Han sköter inte sin hygien.
Brukar anges som skäl till varför kvinnor inte ligger med sina män som jag då antar ligger med dig istället.