Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Loo) skrev 2020-10-18 15:38:22 följande:
    Jag förstår att du vill hålla igång tråden (roligt tidsfördriv)men det låter liiite osannolikt att en man som precis blivit påkommen av sin fru med att vara otrogen tar risken att åka bort en hel helg med sin älskarinna...just sayin.
    "Just saying"?

Du får tro vad du vill, det var iaf det som hände.
    Jaja, hela helgen var väl att ta i. Lördag-söndag är mer rätt.

Och du har rätt i att tråden är ett roligt tidsfördriv. Dock är den helt sann.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-10-18 17:58:07 följande:
    Ja,det lär vara första gången det har hänt. Men så är ju iofs Ts en jävel på att vattna, så vem vet. Drömmer

Själv då?
    Hur har du det därhemma?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-19 09:53:17 följande:
    Ah du är en sådan där kvinna som tror att du är liiiite bättre än andra kvinnor eftersom du spelar efter männens regler. Men egentligen handlar det om förakt mot dig själv för hur gärna du än tror dig vara bättre än andra så är du fortfarande kvinna och till syvende och sist så behandlas du av de kvinnoföraktande män, som du ser upp till och avgudar, som vilken annan kvinna som helst. Trist kaka.
    Om du trodde att det var jag som skrivit det du replikerade så trodde du fel.
    Appropå kakan du avslutar kommentaren med.

Jag förutsätter att du är legitimerad psykolog. Stämmer det?
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-10-19 11:44:53 följande:
    Haha... Jag hade mest skrattat åt kvinnan (?) som tror att hon är mer åtråvärd och attraktiv än hon faktiskt är. Ett sånt kort lugnar ingen kvinna på det sätt du tror. Mannen kan fortfarande bli frestad när en i hans ögon attraktiv kvinna lägger ut sig. Han behöver ju inte sätta på vilket ras som helst. Jag tror att alla både män och kvinnor får många chanser till att vara otrogen, men vi är många som alltid tackar nej oavsett vem som erbjuder.
    Nej, inte hoppar man i säng med vilket avskräde som helst. Personligen har jag vissa kriterier som jag inte rubbar en mm från.

Till skillnad från vad vissa här verkar tro så har jag relativt höga krav och förväntningar.

Ett sånt där kort skulle jag aldrig komma på tanken att skicka. Jag har aldrig, och kommer aldrig, varken ha eller ta någon kontakt med någon fru till mannen jag leker med för tillfället.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-19 20:20:01 följande:
    Nej varför skulle jag ha trott det?

Är du så bekräftelsetörstande att du kände dig övergiven och utanför när jag svarade på någon annans inlägg?

(Det var en variant på uttrycket tough cookie).

Nej jag är inte legitimerad psykolog. Men jag har stört på så många kvinnor som är så osäkra på sig själva att de måste framhärda som "annorlunda och bättre än aaaalllaaaa andra kvinnor, lite som en av grabbarna liksom" så att jag kan identifiera skitsnacket och den trista självbilden på ungefär noll komma två sekunder.
    För att det är jag som skivit om kakorna kanske?

Ditt märkliga uttryck har jag aldrig hört. Men tack för upplysningen.

Haha, nej du är inte det och det märks. Varför skriver du en massa rent ut sagt dynga? Mår du så dåligt av att gubben din ratat dig eller är du bara allmänt otrevlig?

Ps, det är något fel på ditt "a". Det verkar hänga sig. Det får du ha lite koll på. Det ser rätt illa ut, man kan tro att du inte kan stava!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-22 15:34:57 följande:
    Tinder.com
    Tinder?
    Nej du, det är inget för mig.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-20 07:26:25 följande:
    Åh, var det allt du kunde komma med? Lite försök att provocera som bara gör din kassa attityd extra tydlig? Grattis till självmålet
    Det räckte gott, annars hade jag inte publicerat det.
    Om jag var du så skulle jag inte skrivit det där sista, men å andra sidan så kan du ju se dig i spegeln.

Min "kassa attityd"? Menar du att du har en så trevlig attityd själv?

Du är bara otrevlig. Inget annat.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-20 16:47:31 följande:
    Förmodar att du hittar dessa "män" på nätet. 
    Väldigt......classy. 
    Då förmodar du fel.

Och om så vore fallet så vore jag knappast ensam... 
  • Anonym (Älskarinnan)

Utöver det så var fruns misstankar ett falskt alarm, så mannen i fråga vill fortsätta att ses.
    Men jag tappade liksom gnistan, så jag skiter i det. Det får vara.

Idag kom det blombud till jobbet men sju röda rosor från honom.  

• Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-22 16:18:32 följande:
    Svara på frågan då. Var hittar du dom?
    Det min vän, kommer jag inte upplysa dig om.
    Det går liksom inte att först vara hånfull och sedan tro att man ska få svar på en fråga.

Förstår du inte det?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!