Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Har läst igenom tråden, och det är ju mycket samma kommentarer o svar. Har förståelse för det iofs. Jag undrar om du skulle vilja svara på lite nya frågor? Om du vill svara utifrån ett känslomässigt lustfyllt perspektiv,
hur träffade du dina älskare? Tinder? Kollegor? Kom någon fram på krogen?
Vad får dig att välja att gå vidare med en speciell man?
Vad har dina älskare tyckt mest om med dig, alltaå vad fick dem att gå vidare med dig? Var det tillgängligheten, eller lekfullhet eller intellektet eller ba
Hittar dem inte på nätet, jag är inte aktivt sökande eller hur man ska säga, det som händer det händer. Kan ske lite varstans, dock är ju naturligtvis tillfällena rejält begränsade numera.
Nära kollegor håller jag mig från, dock inom branschen har jag hittat någon goding när vi haft möten på annan ort. Avstånd är inget större problem, allt går att lösa om man bara vill.
Antar att jag skulle kalla det kemin, som får mig att involvera mig vidare. Och att vi är inne på samma spår, nämligen att vi bara leker förbjudna lekar och att vi inte ska bli ett par någonsin. Det är det värsta, när någon kärar ner sig och vill lämna frun för mig. Usch, nej sånt gör jag klart redan från start att jag inte är intresserad av.
Han måste vara vågad och het också!
Sista frågan då... jag tror att det är en mix av allt du räknar upp. Plus att jag ger dem känslan av det härliga, njutningsfulla men samtidigt förbjudna sexet. För det handlar nästan bara om sex, allt runt omkring är mest "rekvisita".