Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Anna) skrev 2020-12-25 20:30:17 följande:
    Hej TS!

Har läst igenom tråden, och det är ju mycket samma kommentarer o svar. Har förståelse för det iofs. Jag undrar om du skulle vilja svara på lite nya frågor? Om du vill svara utifrån ett känslomässigt lustfyllt perspektiv,

hur träffade du dina älskare? Tinder? Kollegor? Kom någon fram på krogen?

Vad får dig att välja att gå vidare med en speciell man?

Vad har dina älskare tyckt mest om med dig, alltaå vad fick dem att gå vidare med dig? Var det tillgängligheten, eller lekfullhet eller intellektet eller ba
    Hur jag träffar "mina" män har jag redan besvarat!
    Hittar dem inte på nätet, jag är inte aktivt sökande eller hur man ska säga, det som händer det händer. Kan ske lite varstans, dock är ju naturligtvis tillfällena rejält begränsade numera.

Nära kollegor håller jag mig från, dock inom branschen har jag hittat någon goding när vi haft möten på annan ort. Avstånd är inget större problem, allt går att lösa om man bara vill.

Antar att jag skulle kalla det kemin, som får mig att involvera mig vidare. Och att vi är inne på samma spår, nämligen att vi bara leker förbjudna lekar och att vi inte ska bli ett par någonsin. Det är det värsta, när någon kärar ner sig och vill lämna frun för mig. Usch, nej sånt gör jag klart redan från start att jag inte är intresserad av.
    Han måste vara vågad och het också!

Sista frågan då... jag tror att det är en mix av allt du räknar upp. Plus att jag ger dem känslan av det härliga, njutningsfulla men samtidigt förbjudna sexet. För det handlar nästan bara om sex, allt runt omkring är mest "rekvisita".
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (P) skrev 2020-12-25 20:40:56 följande:

Tycker synd om dig. Få ligga med en massa otrogna svin till män, som trots det väljer dig i andra hand. Är du inte värd nåt bättre, någon som respekterar dig och där du är viktigare än ett kk?

Haha, det är inte det minsta synd om mig!
    Eftersom jag väljer att ligga med de gifta männen så får jag precis det jag önskar. Skönt sex utan krav, kan inte bli bättre!
    Anonym (Japp) skrev 2020-12-25 21:02:04 följande:
    Varför läser du inte vad hon har skrivit? Hon är INTE intresserad av ett förhållande.
    Precis så!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-12-28 20:34:54 följande:
     Att du orkar. 
    Orkar?
    Det är ju helt ljuvligt, och det piggar verkligen upp mig nu i dessa dystra tider.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kim) skrev 2020-12-30 09:58:42 följande:

Önskar dig ett gott nytt år! Intressant att få följa din resa. Spännande med den gamla bekantskapen. Hur det utvecklar sig.

Till dem som ojar sig om att tråden lever eller ens finns kvar finns det ett enkelt trix - avfölj. Ta bort från dina favoriter.

Tack detsamma!

Ja, så länge någon undrar något så svarar jag såklart.
    Hittills har det varit trevligt med den gamla bekantskapen, vi får väl se hur det utvecklar sig. 

Gnällkommentarer bortser jag från. Varför lägger de ens energi på min tråd? Är de bedragna månne? Jag vet att jag fått skit för den spekulationen tidigare, men varför blir man annars så störd på mig och hur jag lever?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Bitten skrev 2020-12-29 11:06:03 följande:

Men denna person önskar ju precis det, INGET liv tillsammans. Varför är detta så svårt att förstå? Alla önskar inte ett gemensamt liv med någon.

vara fri att göra som man vill och sedan ett gött knull eller en tantraweekend och sedan tillbaka till sin egen vardag med allt sitt.

Jag tror de missförstår med flit för att försöka trycka dit mig. 
    Fast det går ju inget vidare.

Fritt sex utan krav är banne mig det bästa som finns!
  • Anonym (Älskarinnan)

Uppdatering.

Herregud vilken man han är!
    Vilka nätter, vilka äventyr.

Skulle jag någon gång gänga mig så vore det med en man som honom.
    Fast det ska jag ju inte... men ändå.

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kim) skrev 2021-01-09 02:18:05 följande:

Men ååå! Är det den nygamle? Är han fullfjädrad i sängen?

Verkar gå bra det där. I dubbel bemärkelse LOL.

Ja, den nygamle.
    Kunde inte vara bättre!

Utöver det så kan han smita i stort sett när som helst och det gör ju inte saken sämre.

Det går bra, i dubbel bemärkelse, skitbra rent ut sagt!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-01-09 03:44:12 följande:

Halloj! Vad är syftet med din tråd?

Det får du läsa dig till.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (HmmSå jag får inte be en person som är bitter) skrev 2021-01-09 08:05:49 följande:

Så jag får inte be en person som är bitter och förstör min tråd utan hellre hålla sig till sitt kaffe och vaxduk med rutmönster utan att få skrivförbud i 1 dygn. Men denna provokativa tråden går bra ? 

Får jag fråga hur fungerar ni MODS på familjeliv i huvudet egentligen?? Eller fungerar ni inte alls kanske ?

Om det får dig att må bättre så kan jag berätta att jag också blivit avstängd ett dygn när jag klampat på för hårt här i tråden.
    Minns inte exakt vad jag skrev men uppenbarligen gick det över gränsen.

Sånt får man tåla även om man såklart kan ha åsikter om saken.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-01-09 10:40:19 följande:
    Har läst din trådstart men kan inte hitta nån innebörd, fråga osv..

Men du skriver själv ?frågor på det?..så det är min fråga.

Du kanske bara tycker det är kul att skriva om å inte vill något speciellt?
    Ok, då är tråden helt enkelt inte något för dig. 

Du kan säkert hitta någon annan tråd som passar dig bättre.
    Lycka till!
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!