Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-04-19 16:16:37 följande:
    Det gör mina älskare också, kanske lite väl mycket om jag ska vara ärlig.

Min nuvarande älskare... ojoj vilken man!
    Hade jag velat ha en man i mitt liv så hade han kanske, kanske varit ok. Dock inte numera då han avlat fram ett gäng ungar med sin fru.
    Fast ibland verkar han tro att jag skulle ta mig an honom och hans avkommor, vilket aldrig kommer ske.

Jag älskar mitt liv som fri, men i någon slags "förhållande" som är nono i mångas ögon. Det gör mig ännu vildare och får männen att vilja ha mig än mer.
    Fyra månader senare är han avslutad.
    Det var inte helt enkelt att avsluta men jag blev tvungen när han började prata om att lämna sin fru för mig.

Varför liksom, han visste att han var min leksak. Det var jag tydlig med från dag ett till dag sist, som inträffade för ett par veckor sedan.

Hört ryktesvägen att hans fru fått nys om mig och sin man och att hon tänker lämna honom. Så snart står han väl med väskan utanför och plingar på. Tror någon att jag tänker ta hand om vraket då eller? Inte en chans.

Just nu har jag inte någon lekkamrat, tänker ligga lågt ett tag tror jag. Sen ska jag leta rätt på en ny "kompis" att ha kul med. En gift kompis med många russin i bagaget, så får frun knapra skorpor.

Jag älskar detta liv men dessa upptagna män, jag tänder som fan på att han är otrogen och att hans fru och griniga ungar sitter där hemma och ser på barnprogram medans vi knullar skiten ur oss!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (4) skrev 2024-08-17 20:15:04 följande:
    Du kommer grillas i helvetet, värdelösa hora. 
    Tack för din trevliga kommentar och välkommen åter. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Black cat) skrev 2024-08-17 20:24:59 följande:
    Det undviks enklast genom att välja en enda långvarig älskare.
    Är det rätt person så räcker det många år.
    Alla vill inte ha det.

Och jag som älskarinna har ingen partner att överföra någon ev smitta till. Jag har för övrigt aldrig dragit på mig någon sån skit.

Man får vara noga i urvalet helt enkelt.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2024-08-17 20:36:13 följande:
    Kjam på dig, tror du behöver det.

Ansträng dig lite nu så kanske du slipper bli ratad för en sexigare kvinna.
    Så underhållande med dessa svikna damer som älskar att spy galla på oss livsnjutare.
    Hon kanske skulle prova att leva lite i synd, hon skulle nog bli överraskad!

Fast det är klart, det går förstås inte som plufsig och halvful.
  • Anonym (Älskarinnan)

Hej Carl kul att du hittat min tråd!

Anonym (Carl) skrev 2024-08-18 16:40:11 följande:

Du har förstört förhållandet mellan honom och frun. Givetvis är han lika skyldig, men du gjorde det bara för att vara självisk medan han troligen haft mer känslor. Nu bryr du dig inte om frun och de ledsna barnen som får betala priset för din affär. Barnen som blir skilsmässobarn är inget du bekymrar dig över, nej bara dags för nästa man. 

Jag tycker det är beklagligt att det tycks bli allt fler egoistiska, empatibefriade människor i denna värld. Måste fått rejält undermålig uppfostran. Nej inga charmiga egenskaper alls, verkligen zero, nada. 

Jag har inte förstört någonting. Jag har inte lovat någon något. Ska skuld delas ut så lägg den där den hör hemma. Hos den otrogne mannen. Och kanske till viss del på frun som tar honom för given.

Självklart är jag självisk! Det hymlar jag inte med. Min njutning, mitt nöje, det är frivilligt att delta.
    Vissa män har fått känslor, ja det är korrekt.
    Dock har jag varit tydlig från start att jag inte vill ha mer än hemliga möten fulla av njutning.

Hans familj är hans huvudvärk och de är inte mitt ansvar. Är han så dum att han lämnar dem när han ändå inte kan få mig... ja, då är det så. Och det är inte heller min huvudvärk.

Min uppfostran var det inget fel på, jag har ett bra liv. Ett bra jobb, ett bra boende och nära vänner. Men när jag var klar med mer seriösa relationer så bestämde jag att nu är det jag som gäller och jag skäms inte en sekund över det.

Så sitt du där och tyck synd om fruarna, de kanske skulle ansträngt sig lite mer och inte tofflat runt i mysbyxor på fredagskvällarna...

Anonym (Carl) skrev 2024-08-18 16:45:18 följande:
    Der du säger har väldigt liten verklighetsförankring. Män är inte otrogna för att de tycker frun är ful. De allra flesta är det med en kvinna som är i lägre liga än deras fru. Anledningen är att älskarinnan är mer tillgänglig inget annat. Hon kan vara tjockare och fetare än frun, det kvittar om man kan få till det. 
    Vad menar du att jag säger som har liten verklighetsförankring?
    Jag talar från egen erfarenhet.

Män har lämnat sina fruar för mig, trots att jag sagt att jag inte kommer att överta dem inklusive deras ungar.
    Jag vill inte ha en relation, jag vill ha en lekkamrat.
    Det borde ha framgått extremt tydligt i tråden.

Du har inte läst vad jag skrivit, och det är ok för tråden är lång. Så därför kan jag förtydliga, för din skull, att jag definitivt inte är lättilgänglig. Tvärtom skulle jag säga. Jag ligger inte på rygg och väntar på en man. Vill han ha mig så får han anstränga sig. Det brukar inte vara ett problem.

Att hitta ett hål att knulla är säkert enkelt. Att hitta en kvinna med klass att leka härliga lekar med, det är svårare.
    Du förstår nog inte i vilken liga jag spelar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Lenobia skrev 2024-08-23 17:14:09 följande:
    Du har ingen klass. 
    D
    Det får du gärna tycka, inga problem.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (4) skrev 2024-08-23 17:24:38 följande:
    Du är en värdelös hora. 
    Förstår att det är tufft att inse att din man haft bättre sex med någon annan än dig. 
    Förstår också att såna ord blir aktuella för att du ska få ut din ilska.

Så skrik på du, det är ok men det gör inte att min älskare kommer hem fortare nästa gång.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (4) skrev 2024-08-23 17:40:00 följande:
    Du är inte bara en värdelös höra, du har vanföreställningar och är IQ-befriad också. Jag har ingen man. 
    Men till skillnad från dig har jag empati, jag är ingen psykopat som du är. 
    Finns det andra grupper med människor som du vill beröva sitt människovärde?

Sen är det ju så att det gör ondast att trampa där det redan gör ont, om du förstår vad jag menar. Flört

Ska vi avsluta vårt trevliga lilla samtal kanske?
    Tänker på ditt hjärta
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (4) skrev 2024-08-23 17:40:00 följande:
    Du är inte bara en värdelös höra, du har vanföreställningar och är IQ-befriad också. Jag har ingen man. 
    Men till skillnad från dig har jag empati, jag är ingen psykopat som du är. 
    Finns det andra grupper med människor som du vill beröva sitt människovärde?

Sen är det ju så att det gör ondast att trampa där det redan gör ont, om du förstår vad jag menar. Flört

Ska vi avsluta vårt trevliga lilla samtal kanske?
    Tänker på ditt hjärta
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (.asdf) skrev 2024-08-24 12:34:09 följande:
    Och barnen kanske deras föräldrar ska tänka på, först och främst. Vill de att barnen ska leva kvar i en kärnfamilj, så har de valet att stanna. Varför skulle TS bry sig om några främmande barn mer än vad deras egna föräldrar gör.
    Ja, varför skulle jag?

Om "Carl" sätter andras ungar framför sina egna intressen så får han gärna göra det. Jag gör det inte.

Om ungarnas far tycker att det är värt risken att mista familjen för att leka med mig så är det hans beslut.
    Jag har inget att förlora på saken, jag har allt att vinna. Och jag suger gärna åt mig vinsten.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!