Analsex?
Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?
Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?
78% av männen har haft analsex nångång eller ofta. 72% av kvinnorna. Tydligen är analt ganska vanligt förekommande, ialla fall inte helt uteslutet.
Sen kan statistiken vara något fel. De som gör det läser tråden och svarar bara för de har anala samlag.
Jag har absolut noll intresse av att stoppa upp något i analen och blir än mer ointresserad när jag läser om män som vill ha analsex utan att det är på lika villkor, för bägges lust, utan kvinnor förväntas "ställa upp". Jag skulle inte ha något emot att vara aktiv om jag hade haft en partner som ville bli penetrerad (med dildo), men det verkar sällan vara det som män menar med analsex...
Ska ju tillägga att jag givetvis provat med stavar på mig själv, då jag anser att ska jag utföra detta på någon annan, så måste jag ju veta om det är skönt eller inte.
Älskar analsex. Med ordentlig förberedelse har det aldrig gjort ens lite ont. Ett tag hade vi det flera ggr i veckan. Nu var det ett tag sen. Har gett stimulans till mannen men inget jag tycker lika mycket om. Men om han säger åt mig så gör jag det. Är undergiven.
Jag ställer upp på det för att min kille ska bli nöjd
Nu har jag haft sex med två homo. Själv är jag bi men tror jag är botad nu.
Så jävla kul var det inte.