• Tom Araya

Analsex?

Anonym (C) skrev 2020-08-16 09:00:52 följande:

Jag har absolut noll intresse av att stoppa upp något i analen och blir än mer ointresserad när jag läser om män som vill ha analsex utan att det är på lika villkor, för bägges lust, utan kvinnor förväntas "ställa upp". Jag skulle inte ha något emot att vara aktiv om jag hade haft en partner som ville bli penetrerad (med dildo), men det verkar sällan vara det som män menar med analsex...

Att penetrera analen på någon annan med dildo är knappast på lika villkor som att göra det med sin kuk.
  • Tom Araya
    TestaralltX skrev 2021-06-17 18:17:23 följande:

Ska ju tillägga att jag givetvis provat med stavar på mig själv, då jag anser att ska jag utföra detta på någon annan, så måste jag ju veta om det är skönt eller inte. 

Fullständigt ologiskt resonemang!
    Heterosexuella skulle inte kunna ha varken oralsex, vaginala samlag eller något som innefattar hennes bröst om det vore så att man måste veta att det är skönt genom att testa på sig själv.
  • Tom Araya
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2021-08-09 11:16:47 följande:

Jag ställer upp på det för att min kille ska bli nöjd 

Du får alltså inte ut något av det själv?
  • Tom Araya
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2021-08-10 09:55:45 följande:
    Det stämmer 
    Ordinär Man skrev 2021-08-09 17:10:24 följande:
    Vad är det för karl som for ut något av det du inte får ut något av?
    Din känsla över det är, om inte njutning; obehag eller neutralt?
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2021-08-10 09:55:45 följande:
    Jag tror att även en del andra tjejer ställer upp på sånt som dom gillar bara för att kollen ska bli nöjd 
    Jag kan förstå det om det ligger någon slags tillfredsställelse och behag i själva grejen att göra andra nöjda och glada, vilket finns hos många människor, även bland män.

• Tom Araya
    Anonym (Kukdiggaren) skrev 2021-08-12 16:47:46 följande:

Jag älskar analt! Hade jag bara förstått hur skönt det är så hade jag låtit killar knulla mig redan i tonåren. Nu var jag 25 när jag introducerades i det anala himmelriket. Minst tio år för sent alltså.

Problemet är väl oftast att unga oerfarna killar inte vet hur de ska göra för att det ska funka för henne och hon ska njuta.
  • Tom Araya
    Anonym (tvåan) skrev 2021-08-12 21:41:57 följande:
    Jag skriver utifrån min synvinkel. Jag förstår fullt och fast att andra kan gilla det. Jag har haft analsex med kvinna och det "sköna" är att det är lite förbjudet - ur min synvinkel sett. Hon gillade det också. Det är mycket en mental sak för mig. Men vaginan, återigen ur min synvinkel, är skönare för mig. 
    Nu behöver vi inte välja, utan vi kan ha all sex vi njuter av.
  • Tom Araya
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-06 07:10:24 följande:
    Håller med att det annars blir äckligt men är det inte just det som många verkar tända på?
    Tanken på fekalier är för mig rent avtändande, men ändå tänder jag enormt på hennes bak och olika former av A-sex, så det har har nog inget samband annat än för vissa. De som däremot tänder på fekalier verkar ha många andra sätt att tillfredsställa sina lustar än just genom A-sex.
  • Tom Araya
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-10 05:27:18 följande:
    Upp till 26 eller kanske 28 års åldern tyckte jag att både oralsex och analsex var äckliga, fast nu gillar jag tanken av analsex alltså jag förstår att det finns något man tänder på men samtidigt tycker jag fortfarande att det är äckligt så jag vet inte riktigt hur det går ihop, oralsex är jag däremot öppet för och t. ex. face sitting och liknande har jag alltid tyckt om fast då utan oralsex konstigt nog.
    Tänder du på urin?
  • Tom Araya
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-11 04:53:50 följande:
    Om du menar att kvinnan kissar på mig när vi har sex så är svaret ja, fast det var långt innan jag visste vad fontänorgasm var, så det är kanske det jag egentligen gillar.
    Okej, jag hade förväntat mig ett annat svar.

De flesta som ger oralsex/gillar att ge oralsex har nog inga tankar på urin.
  • Tom Araya
    Anonym (Kille) skrev 2022-02-12 06:03:19 följande:
    Fast är det inte 2 olika saker att gilla fontänorgasmer och oralsex eller vad menar du?
    Vad jag menar är att de flesta som gillar oralsex (även att ge) inte har en tanke på urin och att det därför inte är just urin som gör att de tänder på det.
    Samma lika kring analsex.
Svar på tråden Analsex?