Analsex?
Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?
Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?
Har testat det men vill ha det oftare än vad jag får. När jag var i tjugoårsåldern och som mest aktiv var analsex bara något som homosexuella höll på med, så det var för det mesta en no-go zone, tyvärr. På senare tid har det blivit mer acceptabelt, porren har haft en viktig roll i detta.
Min fru vill sätta på mig (man).
Är skeptisk, hur skall man berätta utan att såra henne?
Vad får hon ut av det?
Min fru vill sätta på mig (man).
Är skeptisk, hur skall man berätta utan att såra henne?
Vad får hon ut av det?
När jag var 23 år så hade jag en pojkvän som var mycket inne på analsex. Jag gillade det inte, men jag provade flera gånger, för hans skull. Jag önskar att jag aldrig hade gjort det, eftersom jag har återkommande hemorrojder efter det och nu är jag snart 40. De går inte tillbaka helt trots behandling, eftersom han skadade ringmuskeln (trots att han var mycket försiktig och slutade direkt om jag sade nej.)
Jag kan fortfarande få läckage från analen, vilket inte är särskilt roligt.
Min fru tycker om det mer än vad jag gör. Första gångerna gick jag igång ordentligt på analsex men efterhand tycker jag bara det är jobbigt att gå upp mitt i knullandet och tvätta lilleman för att få komma in i fittan och avsluta där.
Hennes favorit är att ligga i sked med sitt ena ben över min höft med kuken i röven samtidigt som jag pullar på ordentligt. Det tar inte många minuter innan hon vrålar ut sin första orgasm.
Jag funderar på att dra på en kondom som man kan ta av och snabbt byta till fittan men kommer aldrig ihåg att köpa.