Inlägg från: Anonym (Frun vill?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frun vill?)

Analsex?

Min fru vill sätta på mig (man).

Är skeptisk, hur skall man berätta utan att såra henne?

Vad får hon ut av det?

• Anonym (Frun vill?)

Frugan tog kommandot igår kväll, har aldrig känt mig så obekväm. Släpp kontrollen till någon annan. Upplevelsen var så där?

• Anonym (Frun vill?)

Är det fler som får massa luft inpumpad så att ni blir jättegasiga ett par timmar efter? Eller bara jag?

• Anonym (Frun vill?)
    Anonym (Rumppojke) skrev 2022-01-16 01:38:44 följande:

Nu har du missuppfattat vad jag menar med uppspärrad rövhål. Med egen träning med dildo blir din röv smidig o elastisk som en vig gymnastikflicka. Dvs att den kan utan problem bli van att bli penetrerad men du behåller förmågan lika bra som före att stänga till den som ett nålsöga. På film blir röven öppen bara några sekunder om man lärt sig muskelkontrollen vilket inte är enkelt. Din oerfarna röv kommer direkt stänga o inga problem med läckage alls. De som fått problem är just för att de inte tränat och låtit en åsna tränga in så att skador uppstår.

Vet inte vad du menar med erfarenhet? Men om du sköter din egen träning som jag sagt och därmed bygger upp din tålighet o erfsrenhet. Då kommer du inte ha några problem el obehag med att låta dej bli knullad av oerfarna killar.

För att förtydliga är det så att min dildoträning behöver du bara göra 4x1timme plus lite lek. Därefter kommer du märka att dildon glider in i dej väldigt mycket lättare just för att ditt hål lärt sig bli penetrerad o hållas öppen. Dvs det är inte så att du i smyg måste öppna dej med dildon före kuksex. Nä ditt hål kan ta kuk direkt efter att lärt sig fyllas.

Dildon på bilden är den oslagbart bästa, skönaste som finns för baklek.

//

Det är ingen stopp på den i botten?

Bättre med en pungkulor eller bäst är sugpropp. Handsfree.
Svar på tråden Analsex?