Analsex?
Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?
Läste nyligen en artikel att (endast) 4 av 10 svenskar testat analsex. Tyckte det lät lite, så jag ställer frågan här, har ni testat, gillar ni, ålder på er?
Låter lite porrskadat.
Problemet är väl oftast att unga oerfarna killar inte vet hur de ska göra för att det ska funka för henne och hon ska njuta.
Tack för tipset!
Men nja min nuvarande man sen 15 år har aldrig någonsin varit intresserad av att ens testa analsex (tror att han har någon sorts fobi för det av någon anledning ) han kan göra allt annat inom sex och tänker alltid på mig först så det gör mig ingenting och med vaginalsex så får jag både vaginala orgasmer och multipla klitoris orgasmer samtidigt som är det skönaste jag upplevt!
Analsex provade jag med en annan kille när jag var ca 29 (jag borde kanske skrivit att det var ca 16 år sen)
Analsex är ett måste /AnalKungen
Jadu. Jag vet inte. Jag är kanske bara sexuell och hoppar mellan de olika facken som finns. En kvinna är ju så jäkla läcker. Formerna, utstrålningen. Dessa egenskaper saknas hos en man. Där har jag mest varit ute efter "organet" deras men den nyfikenheten tror jag har gått över nu. Vi får väl se. Det är kanske som efter en rejäl fest? "Inge mer sprit på en månad!". Sen är man på G igen på fredag. Haha.