Anonym (Sussi) skrev 2022-01-07 12:29:46 följande:
Ja, testa sexiga erotiska filmer tillsammans med din tjej när hon tänder till ordentligt på dig när ni kollar tillsammans.. Mycket bra förslag! Kör även visningar med p-rullar som riktar sig specifikt mot kvinnor för de skiljer sig i upplägg i jämförelse med dem som riktar sig mot män. En otrolig inspirationskälla att ösa ur. Väldans trist när din tjej inga initiativ tar alls. Har du talat med henne om att du skulle gilla om hon vore mer initiativrik? Mmm, ofrivillig celibat inverkar negativt på sömnen och samspelet i relationen påverkas. Vad skulle hända om du som du säger djuriskt drog in henne i sovrummet? Skulle hon reflexmässigt avvisa dig (avbryt helt i så fall) eller bli upphetsad av överraskningen? Spännande tanke av dig tycker jag. Skulle vilja en kk med den fantasin
Om min och lesbiska söta tjejens spirade attraktion och lilla flirt... en dragning till varandra finns som är ny för mig med tjej. Där hon är den erfarna på 29. Attraktionen är generell :) och inget som begränsas till kön som du beskriver din tändning med en karl. I alla omständigheter älskar jag kyssar, närhet hud mot hud, romantik och finess när sexet utvidgas till en kärlekshandling.
Utveckling av vaniljsex när man lärt känna varandra och hunnit snacka om bådas preferenser i förlängningen. Hur gör du med killarna där? Har du någon tanke om varför du inte klarar att vara ömsint med en man?
Film ja. Kanske jag föreslår att vi ska kopiera det de gör på P-rullen? Ialla fall vet jag EN sak. Hon vill bli rakad, dvs, ansad. Det fixar jag. Hon får lägga sig på rygg, på sängen med benen utanför och så sätter jag mig på en pall mellan hennes knän och fixar till bikinilinjen! Använder intim-olja sen. Sen brukar jag smaka....det gillar hon. Har en rabbit som hjälper till också. Kanske en butplug åker in också.
Hennes avsaknad av initiativförmåga beror på hennes uppväxt och kultur tror jag. Det genomsyrar hela henne. Mannen leder. Det låter konstigt men så är det. Jag är ovan eftersom jag tidigare blev ledd (i annat förhållande). Nu är det ombytta roller. Jag hade önskat jag fått avlastning faktiskt. Det är ganska bekvämt att "lyda". Eftersom jag är lyhörd så är det ibland svårt för mig att styra för jag vill verkligen hon ska gilla det jag föreslår. Så vi tränar i kommunikation.
En till idé. Jag föreslog att vi skulle lägga 5 lappar var i en kruka med sexuella fantasier att genomföra. Sen drar man en på ex.vis lördag morgon. Sen ska det genomföras på kvällen. Då kan man förbereda sig före. Kan bli kul. Det gick hon med på.
Jag förstår om en människa(du) gillar smek och vara nära. Skulle du kunna ta några glas vin tillsammans med henne och testa? Kanske du gillar det? Sex oavsett sort ska ju vara kul och inget tvunget eller obehagligt.
Smek och närhet gillar jag också - med en kvinna. Med en man är det omöjligt. Avsmak. Det är bara kuken jag är intresserad av. Han kan helst försvinna men lämna kvar organet. Haha. Men visst är det skumt? Varför är det så? Vissa är ju fotfetischer. Är jag en kukfetisch? Jag tror jag har hans kuk som ett onanihjälpmedel.