Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Federly är ingen politiker nu.
Det är ofta inte S som sköter de regioner/kommuner som har mest problem och döda.
Varför har du såpass svårt och ge kritisera de som har ansvar, som tex Stockholm M och KD????
Rätt udda faktiskt, men vi påminner gärna om du skriver nått som inte ens stämmer.
Det finns många frågor om vaccinet som vi kommer få svar i ett senare läge, men detta är jävligt bra frågor om vaccin.
Och våra riskgrupper/yrken är försökskaninerna :/
Vad är detta en saklighet för?
Att vi inte har flockimmunitet som strategi i Sverige? eller...
Varför man för ofta ställer sig frågan om högerextrema är här och förstör diskussionen, och just för en del diskuterar exakt som i SD trådar.
Och visst är det populism att försöka påstå vi har en flockimmunitet och fast Tegnell & co har upprepat det hundratals gånger och vilken strategi vi har.
Jag som trodde Tegnell var enkel att förstå, uppenbarligen inte och hur en del felaktigt återger flockimmunitet, och det är bara början, för det är mer än en ens sak som blir fel.
Sen kan man tycka om att vi har en strategi som ska hålla smittspridningen lägre och inte "utrota" viruset, det gör inte strategin till flockimmunitet ändå.
Frågan är varför en del inbillar sig att den sämst genomförda strategin på jordklotet och någonsin, att det är just den strategi vi har enligt andra i tråden och efter alla dessa upprepningar de gjort FHM berättar att vi har en del som har en agenda av et slag, och vad den är, det är en bra fråga.
Jag är bara en och inte kunglig, så du behöver inte Nia mig. Avser du fler personer än mig så får du speca vad du riktar mot mig.
Sak och person kan vara bra att skilja på, att hoppa på sak är en sak, att hoppa på person är en annan sak.
Hur kan du få min protest mot påhopp mot person till att handla om att kanske vara emot offentlighetsprincipen? Är det detta som är kännetecknande för att göra en halmgubbe?
Om du inte överlever mer än några dagar i en totalitär stat med de som protesterar mot påhopp på enskilda personer som grannar vet jag inte om det är tur för dig eller mig att vi inte är grannar.... här är någonting märkligt invävt i de premisser du har för ditt påstående...
Jag uppfattar ditt inlägg som att det tar avstamp i att du ifrågasätter rätten att protestera mot personliga påhopp till att sluta i att de som protesterar mot detta skulle bli din undergång i en totalitär stat..
Varför man för ofta ställer sig frågan om högerextrema är här och förstör diskussionen, och just för en del diskuterar exakt som i SD trådar.
Och visst är det populism att försöka påstå vi har en flockimmunitet och fast Tegnell & co har upprepat det hundratals gånger och vilken strategi vi har.
Jag som trodde Tegnell var enkel att förstå, uppenbarligen inte och hur en del felaktigt återger flockimmunitet, och det är bara början, för det är mer än en ens sak som blir fel.
.
Vad är detta för argument om COVID-19, är det möjligt att utveckla för dig?
Eller en för övermäktig uppgift.
Ja, en del verkar brottas mycket svårt med Tegnells språk, då de inte ens klarar av att återge vad vår strategi vi har på COVID-19.
Fastän detta har upprepats hundratals gånger, så nej den går jag inte på ens.